-
16 februari 2007, 08:53
Tania (Duitse)
Naam : Tania
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/halflang (met blonde strepen)
Lengte dame : 1.75
Postuur/Cupmaat : Slank/D
Nationaliteit/Taal : Duits/Engels
Leeftijd : begin-20
Tatoeages/Piercings : rugtatoo
Service : beffen, NMC, PZC, FT
Effe zitten zoeken en reeds een Tania gevonden hier maar dit gaat duidelijk over een andere.
Ik had deze schoonheid reeds eerder opgemerkt in de YY maar niet echt aandacht aan geschonken. Nu dus wel.
Aangezien mijn Duits nog steeds beneden alles is en zich beperkt tot wat Winters vakantie Duits besloten om het gesprek in het Engels verder te zetten, en dat lukte al heel wat beter.
Ze is nog jon, vooraan in de 20 schat ik. Op de kamer in haar appel gebeten, (echt in een echte appel) en elkaar beginnen uitkleden.
Ze heeft een pracht van een lichaam en toen ze op de bedrand ging zitten begon ze me meteen te pijpen. Gewoonweg zalig, ook het zicht was adembenemend.
Haar op haar rug geduwd en haar een lekkere befbeurt gegeven waar ze scheen van te genieten.
Haar grotje werd zowaar nat en haar tepels stonden recht omhoog.
Nadien pijpte ze mij weer zalig en zo over gegaan in 69 (zij op mij) dat zalige zicht op haar achter en onderkant.
Ze vroeg of ik in haar mond wou komen of liever al neukend. Voor het laatste gekozen en haar strakke poesje genomen (ja strak is deze jonge freule wel).
Lekker diep in haar gekomen en nadien nog van een lekkere massage genoten.
Zeker voor herhaling vatbaar enkel jammer dat ze niet aan TZ doet.
Is het enige minpunt. Verder 100% top
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten