Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33

Threaded View

Last Online
    12 juli 2023 @ 21:43
    Discussies
    42
    Thanks
    819

Standaard Paula (Poolse) ex-LR

Naam : Paula

Nationaliteit/Taal : Pools / Engels

Leeftijd : 20

Haarkleur/-lengte : half lang blond

Lengte dame : 173 cm

Postuur/Cupmaat : fors (maar stevig) / stevige D

Tatoeages/Piercings : niet opgemerkt

Service: TZ, nmc, pzc, deepthroat (echt), vingeren, FT, geen anaal

Paula opgemerkt in de bar en ze 3x voor mijn neus laten wegkapen. Ze droeg een kort rood kleedje met witte stippen en haar lekkere borsten kwamen er goed bovenuit piepen. Haar gezicht gewoon maar haar ogen geven blijk van een open karakter. Eens aan de praat, engels, voel je maturiteit en ervaring. Ze heeft dan ook voorheen in Zwitserland en nog ergens anders gewerkt. Het is een stevige brok maar merkwaardig genoeg geen dikkertje. Toen ze me haar leeftijd vertelde schrok ik toch even want ik had ze 24 à 25 gedacht. We ontliepen de drukte en vluchten naar de zetels aan de wellness. Hier kwam ze tegen me aanliggen en we praten over koetjes en kalfjes. Op mijn vraag naar haar service was alleen anaal out en zei ze me dat ze deepthroatte en wees naar haar keel, tot daar zei ze. Openbaar vrijen is niet haar ding dus vroeg ik haar een sleutel te halen en we belanden op kamer 14, 2de maal vandaag.Ik ontdeed haar van haar kleedje en ontdekte een jong vast lichaam met een duidelijk maatje meer maar met stevige rechtstaande D's. Ze ging gelijk door de knieën en slikte mijn, inmiddels, harde paal gelijk in tot aan de wortel. Ze had dus niet gelogen of overdreven want dit was echte deepthroat. Haar pijpkunsten zijn lekker maar af en toe voel ik een tandje. Ze is erg oraal ingesteld en pijpt constant zeer diep. Ik hou wel van helemaal naar binnen te glijden maar als ze dit constant doen, krijg ik toch wel een beetje pijn dus ik vroeg haar om niet constant te deepthroaten wat ze gewillig volgde. Ik wou eens aftasten hoe ver ik kon gaan en ging recht op het bed staan, zij op haar knieën voor mij en wou haar eigenlijk keelneuken. Ze zei 'oh god' maar slikte mijn knuppel in tot ze met haar neus tegen mijn buik kwam . Wanneer ik echter haar hoofd vastnam om met keelneuken aan te vangen, liet ze me vriendelijk merken dat dit niet OK was. Dan maar beginnen te beffen maar ze hield een orgasme af en draaide haar clit steeds weg van mijn tong. CD errond en zij bovenop, ze rijdt voortreffelijk en heeft uithoudingsvermogen. Omdraaien en in reverse verder. Ze ging er hard tegenaan en met het zicht, in de zijspiegel, op haar één en weer wapperende lekkere dikke borsten mezelf laten gaan en afgeknald. Nog wat nagenoten en betaald. Herhalingsgevaar: misschien.
    " A dirty mind is a joy forever"

2. Onderstaande 3 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

MichelJ ( 2 februari 2013),phoenix ( 2 februari 2013),Willi69 ( 2 februari 2013)

Regels voor berichten