Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Senny was die dame waarmee ik de vorige keer in GT, een trio met Emily had gedaan.
En afgelopen vrijdag was ik nog geen 5 minuten binnen of ze kwam al op me af gelopen en zoende me meteen.
Ze wist me nog precies te herinneren aan het trio die ik met haar samen met Emily had gedaan een aantal weken terug.
Zullen we weer een triootje doen vroeg ze heel spontaan. Omdat ik aangaf daar vandaag niet aan mee te willen doen, wilde ze alleen met mij mee.
Ok geen probleem dacht ik. Senny is zo'n type die weet hoe ze een man geil kan maken en zelf ook bijzonder geil is. Leuk half uurtje mee gehad.
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.