Nou daar gaat ie dan, mijn eerste post over een tripje naar Duitsland onderweg heb ik altijd de neiging om te gaan twijfelen, toch VV? of PHG? maar nee, ik rij toch maar door naar LR. Lang geleden was ik er eens geweest omdat mijn favo Romeentje uit VV daar een weekje zou werken. Toen ik aankwam herinnerde ik mij gelijk weer dat het niet makkelijk parkeren is en het was er druk aan de auto's te zien. Na een plekje gevonden te hebben bij een buur bedrijf maar eens op de "klingel" gedrukt.
Bij binnen komst kon ik eventueel en rondleiding krijgen, maar dat vond ik niet nodig, veel mooie dames aanwezig en een aantal bekende van VV Ik werd uitbundig begroet door Sabrina, en later door Jessy. Leuke meiden . Eerst even rond gelopen, en owja... bijna vergeten het eten is buiten in een tent, daar werd ik op gewezen toen een dame naar buiten liep en ik tegen haar zei, "koud buiten!"
Met een cola in de hand beland ik op één van de rode bankjes en kijk een beetje in het rond. Gezien ik moeite heb met het keihard afwijzen van dames probeer ik oog contact wat te mijden, maar dat valt niet mee kan ik je melden. Een vriendelijke meid komt mijn richting op en gaat gelijk boven op mij zitten. Ik dacht.... ownee niet weer zo'n opdringertje, mijn ervaring is dat de meeste die gelijk zo te werk gaan, overdreven enthousiast zijn. Maar ze bleek weg gezellig, ik liet mij verleiden voor een kamerte, en daar hebben we t standaard programma afgewerkt. Ze was vriendelijk, lief en grappig maar de sessie was niet echt geweldig. Na PZC, NMC, TZ weer verder gegaan met PZC, alleen toen ik klaar kwam stopte ze en liet ze mijn *** het zelf uitzoeken. . Helaas ben ik haar naam vergeten, en het vermelden van het feit dat ze zwart lang loshangend haar heeft en een slank figuur zal niemand helpen
Even een douche gepakt en terug de bar in gegaan, even wat gegeten, ik moet zeggen, t eten is super voor elkaar in LR! Na het eten aan de bar beland, en daar zit je niet lang alleen, een blonde dame (Wendy) trok speels aan mijn berenvel koord, gevolg, een gesprekje, en daar was ze op uit. Ik vertelde haar dat ik nog niet zo lang uit de kamer was en NIET met haar de kamer op ging. Dat was geen probleem, maar wilde even relaxen in de Kino. Zo gezegd zo gedaan, op naar de Kino.
Daar begon ze mij te TZ, en dat deed ze niet verkeerd, plagend verdween haar handje telkens onder mijn beren vel opzoek naar Jan Klaasen, waarvan ik nog zo gezegd had die slaapt!, maar niet voor lang.... pffff gunnen je ook geen rust daar Toch maar naar een kamer gegaan, en een prima sessie gehad al zeg ik t zelf , Misschien later een uitgebreid verslag.
Ik kom terug in de bar, en ga even op een bankje zitten, dat duurde geen min. en daar zat de volgende naast mij. Ik vriendelijk en duidelijk gezegd dat ik echt geen kamer wilde opzoeken, maar dat ze wel mocht blijven zitten als ze wilde. lang verhaal volgde en eindigde in een negatief gedoe, waar ik verder geen tijd aan wil verspillen
Even baalde ik van dit gebeuren en Jessy kwam even babbelen, die meid had ik al lang niet meer gezien, lieve en mooie meid, volgende keer misschien bij haar mijn duizenden baby's achterlaten Toen Jessy verder liep, werd ik gewenkt door Sabrina, die kende ik al uit VV en ben bij haar gaan zitten. Super lieve meid, en een sexy blik door haar brilletje. Even naar de kamer geweest waar ze mij een massage heeft gegeven.
Later in de bar nog wat gepraat een dame die naast mij kwam zitten in de bar, over het wel en wee in de clubs. er is steeds minder werk voor ze, dat hoor je steeds vaker. Ik bezoek nu ongeveer 2 jaar de FKK clubs, correct me if I'm wrong, maar de dames gaan steeds vaker verkassen, van club naar club om er achter te komen dat t overal slapper is. Ook hier slaat de crisis toe. In LR was het er ieders geval een overschot van vrouwen, dit zelfde zag ik in H7 en Alcapulco. Ik begreep dat de clubs nu ook meiden weg sturen die niet goed genoeg hun best doen. Dus mocht er een probleem zijn ga niet te snel klagen, het kan er toe resulteren dat de dame de deur gewezen wordt. En dat is niet in elke situatie de bedoeling