-
19 februari 2007, 13:46
Monica ( poolse, donker kort haar)
Haarkleur/-lengte : Donker/kort
Lengte dame : ± 1.75m
Postuur/Cupmaat : slank/a-b
Nationaliteit/Taal : Wat Duits en Engels en voor de gevorderden...Pools
Leeftijd : ± 25 jaar
Tatoeages/Piercings : Onder op de rug en achterkant rechts schouder.
Service: Kussen en tongen, strelen,PZC, NMC, standjes en veel kroelen.
Voordelen: Meer dan genoeg
Nadelen: Niets van gemerkt
Tijdsduur : 40 minuten
Prijs : € 50,-
Extra’s bij het bezoek: Bubbelen in Pool
Na de deceptie van vorige week toch maar weer meegereisd met LatoYan (die zo vriendelijk was mij thuis op te halen) naar GT. Daar aangekomen voelde je dat de sfeer totaal anders was dan de week ervoor, drukker en ook veel meer vrouwen. LatoYan gelijk in zijn nopjes toen hij binnenkwam en met dromerige ogen de Cubaanse Marina in zijn armen mocht begroeten , afijn Koosje dus maar even naar de Sauna toe dacht ie, niet zover gekomen want een vriendelijke dame wenkte me of ik geen zin had in de pool met haar te gaan, mooie heldere ogen en koosje was om en vloeide samen met Monica in de pool. Amper tot rust gekomen voelde monica al of koosje ook nog ergens anders zin in had dan badderen , jawel dat leek me wel wat dus de sleutel van kamer 1 werdt gehaald en samen togen we die richting op, in de kamer aangekomen dempte ze het licht en daar begon voor mij de dag, heerlijk gepassioneerd kussen en gelijk met de handjes op onderzoek uit, daarna me heerlijk diep en nat laten pijpen en toen mocht ze erop gaan zitten om het af te maken in doggystyle . Een perfect begin van wat deze keer weer een geweldige dag zou worden. Voor ik het vergeet ze was pas 5 dagen in GT. Denk dat het wel een toppertje kan worden, ik was in ieder geval meer dan tevree.
Laatst gewijzigd door Willem2; 19 februari 2007 om 17:34
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten