-
Daniela (Duitse)
Naam : Daniela
Nationaliteit/taal : Duitse / duits, engels
Leeftijd : 42jr
Haarkleur/lengte : Blond
Lengte : 1,63m
Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage / Piercing : ja
Service : Pzc, Nmc, zoenen, beffen, 69, trio, FT, massage
Extra :
Afgelopen woensdag was het mijn debuut in FKK/Saunaclub land. Iets na enen kwam ik binnen bij Saunaclub Babylon in Elsdorf. Ik werd vriendelijk ontvangen en nadat ik had geantwoord dat het mijn eerste bezoek aan deze club was, kreeg ik een korte uitleg en vervolgens een rondleiding van de blonde milf Daniela.
Daniela is een 42 jarige blondine uit Duitsland, met een normaal postuur, 75b-cup borstjes, enige tatoegages op de rug en een piercing door de navel. Tijdens de rondleiding vond ik haar al wel wat hebben, ze paste in mijn "Beuteschema". Eerst was het echter tijd voor een verkenning van de sauna en de whirlpool.
Toen ik wat later aan de bar van mijn koffie zat te genieten kwam deze Duitse weer langs. Ondertussen had ik natuurlijk ook een blik kunnen werpen op het andere schoons wat er te zien was. Daniele springt er qua leeftijd uit, de rest is gemiddeld 10-15 jaar jonger, maar het leek me wel wat voor vandaag. Toen ze naast me stond en vroeg of ik wat meer wilde zien dan alleen het huis, hoefde ik niet heel lang na te denken.
Op de kamer volgde na wat initieel zoenen en het verkennen van elkaars lichaam een korte massage. Dit doet ze heel subtiel, van mijn had het alleen net wat steviger gemogen.
Toen ik me weer omdraaide nog wat meer licht zoenen, waarna ze langzaam naar beneden afdaalde om daar kleine Koosje te verwennen, wat ze met verve deed .
Na een tijdje moest ik haar verzoeken om een rubbertje aan te brengen. Het was immers de eerste sessie van de dag en ik zou het niet heel lang meer uithouden. Ze nam bovenop plaats en rondde het zo heel vakkundig af.
Later op de middag vroeg ze of ik nog zin had om ook een andere kamer te bezichtigen. Hoewel de eerdere sessie zeker geslaagd was, wilde ik eigenlijk gebruik maken van de mogelijkheid om één van de andere snoepjes uit Babylon nog eens te proeven.
Laatst gewijzigd door Admin; 19 maart 2013 om 16:57
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten