-
Héhé, de hoogste tijd voor wat forumvervuiling van mijnentwege, en wel om de plausibele reden dat er weer een boel onzin werd verspreid wat consequenties inhoudt in die zin dat ss zich geroepen voelt om er maar meteen een schepje bovenop te doen. Om de lezer niet te lang te verdrieten met herhalingen aangaande prijsvariabelen die schering en inslag zijn/waren kan ik louter objectief daarop terugblikken in de zin van: read them and weep. VV is gevierendeeld qua service-prijsverhoudingen, en vertoeft al lang in een spiraal van kust m'n kl.ten. PHG is logischerwijs door eigen wanbeheer in hetzelfde bedje ziek geweest en zit mede daarom op de blaren. Ondanks de heuglijke kortstondige wederopstanding tijdens een feestje van een jubilaris is het daar een amechtige woestijn waarin het voor de dames behelpen is, en voor de beren dito. LR schijnt volgens velen alhier in een opmerkelijke opwaartse trend te zijn, daar kon ik tijdens m'n 3 bezoekjes dit jaar toch bedroevend weinig van merken, wel een boel tweederangsmokkels met bijhorende servicemanco's, maar het dient gezegd, toch 1 gedenkwaardige sessie die nochtans generlei in een top-25 van dit jaar zal opduiken, maar alla...Stratosferisch leuker dan de overige sessies aldaar. Het is nog altijd een prima oordje hoor voor niet al te kritische beerspersonen, en voorts natuurlijk drukbevolkt met Messe-kwieten die perfect in dat plaatje passen. Kamer 16 aldaar is zowat de exponentiële uiting van de gang van zaken aldaar, en voorts eet ik er gaarne een omeletje. GT lijkt me duidelijk, internationale berichtgeving is éénduidig, ss ontziet de pen aldaar niet en merkt doorgaans dat er synchroon wordt bericht, de explosieve toename 100E-mokkels is stuitend, de "omerta" lijkt stilaan te worden doorbroken, and rightly so als jullie een leuke club willen blijven behouden, ik zou zeggen, kijk effe wat er in nabijgelegen cluppies is gebeurd. Dat brengt me naadloos bij dé trend van het laatste halfjaar in clubs, de groeiende poel NZC-dames waarmee iedereen maar moet bekijken wat ie doet...Los daarvan is eht van het gekke dat er dusdanig in eigen voet wordt geschoten door Jan en alleman, ss houdt wel van wat zelfkasteiding dus bericht ten dienste van de anderen, hiermee mezelf een quasi-hausverbot opleggend aangaande GT. Gelukkig is Louana sinds kort in GT, dat lijkt me een certitude qua hauspreisrespectering...Ook geheel in de trend van, Duitskennis vereist etc., ze zal er slijk binnenrijven en terecht, benieuwd naar de berichtgeving aangaande haar prijsbeleid . Eindelijk is ze in het juiste oord geland, phg likt z'n wonden en ziet nog een boel stammi's verkassen tengevolge, dolletjes...
Voorts is ss in enkele clubs amper tot niet geweest, Freude/Babylon/Samya/PSR wegens uiteenlopende redenen amper of niet bezocht, oorzaken zijn irrelevant om hier te beschrijven als die er al zijn. Andere cluppies dan weer wel regelmatig aangedaan, tot algehele tevredenheid en aldaar meermaals gestoten op dames die qua service mijlenver boven de grensclubattitude van beentjes open gerne, maar mondje open hmmm torenen. Om maar te zwijgen over pre- en aftersales. Niet dat dat in Freude/Bab/Samya/PSR niet het geval was/is, maar simpelweg niet of amper aan toe gekomen. Daar komt binnenkort wel weer verandering in, en daarnaar kijkt ss al reikhalzend uit ondanks gefragmenteerde matigere berichtgeving. Hessen enkele keertjes geweest, geen vetpot numeriek in vergelijking met vorige jaren, maar alla. Oase was ok, Sharks was matigjes en World was ok, de 66%-quote blijft er gehandhaafd qua succesrate, dus geen Hosanna-verhalen dataangaande. In de cluppies waar ik vaker rondhang ligt die quote rondom de 90%, en dan heb ik het over fullservice zonder restricties, TZ als een mallemolen, PZC zonder restricties, anblasen in de sofa, halve uurtjes presalen of meer, aftersalen, geen wachttijden of gedoe, en als het al eens voorvalt wordt dat volop muilend ingevuld, geen muurbloempjesgedoe... Het ironische van de zaak is dat men zich aldaar wohl fühlt, geen gedoe, geen intakegesprekjes over serviceleistungen of centenkwesties, who fookin' wants that shit...
Aangezien enige damesinfo niet mag ontbreken zal ik het zeer summier als volgt samenvatten via een kleine legende met handige symbooltjes...
$ upsellpoging of gedoe
% sowieso prioritair ter herhaling of al meerdere keren op herhaling geweest
* 75-90% herhalingsgevaar
? <50% herhalingsgevaar, ok doch niet meteen herhalingsbenodigd behoudens vreemde gang van zaken
0 wat een sof, ofte ongeschikt ter kamergang
Veronica, Luderlounge, 1m80, blond: %
Meggi, LuLo, 1m60, bruin: ?
Alina, LuLo, 1m55, blond, best tits 2013: *
Vanessa, LuLo, 1m70, bruin: %
Nicole, LuLo, 1m65, bruin: *
Sweety, Samya, 1m70, bruin: ? $
Dafina, Sam, 1m60, bruin: %
Anja, Sam, 1m70, bruin: *
Rija, Sam, 1m60, blond: *
Dilan, Sam, 1m60, bruin: %
Maya, Babylon, 1m65, bruin: *
Mara, bab, 1m60, bruin: %
Précieuse, bab, 1m70, zwart: ?
Anni, bab, 1m55, bruin: *
Amalia, bab, 1m60, rood, *
Roxanna, Golden Time, 1m65, blond: ? $
Georgiana, GT, 1m70, blond: ? $
Celina, GT, 1m65, bruin: * $
Nicky, GT, 1m70, blond: ? $
Katalina, GT, 1m70, bruin: 0
Tanja, LR, 1m65, bruin: ?
Nicole, LR, 1m65, blond: *
Cora, LR, 1m65, blond: 0 $
Daniela, LR, 1m65, bruin: ?
Dominique, LR, 1m65, bruin: ? $
Alina, Panthera: 1m65, bruin: %
Delia, Panthera, 1m70, bruin: %
Lori, Panthera, 1m60, bruin: *
Sabrina, Panthera, 1m70, bruin: *
Evelina, Panthera, 1m60, blond: *
Neya, fkkWorld: 1m65, blond: %
Jenny, world, 1m65, bruin: *
Emma, world, 1m65, bruin: *
Alexa, world, 1m65, zwart: 0
Giuliana, world, 1m75, blond: *
Andere aanbevelenswaardige dames uit andere clubs zijn voor binnenkort... Peace out!
Laatst gewijzigd door Big30; 26 maart 2013 om 09:08
-
Onderstaande 14 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:
Ascari ( 8 april 2013),Badslippers (26 maart 2013),Boy69 (25 maart 2013),Champollion (26 maart 2013),frans164 (25 maart 2013),jaro (25 maart 2013),Megaboob (25 maart 2013),MiniME (25 maart 2013),Picasso 1 (25 maart 2013),Toulouse-Lautrec (25 maart 2013),trigootje (25 maart 2013),vrije jongen (25 maart 2013),wervelwind (25 maart 2013),Wijze grijze (26 maart 2013)
Regels voor berichten