ze heet maria , werkt nu 3 maanden in lr , zwart haar met krullen ,altijd vel rode lipstift , mooie slanke body met natural c cubs ,heeft pas haar 25 jarige verjaardag geviert, en hiervoor 4 jaar in spanje de mannen happy gemaakt.
ik maakte oog kontact in de lounce en ze probeerde mij te laten lopen naar haar bank. ik denk bij mn eigen: het is voor jou de gelijke afstand dan voor mij ,dus als jij graag wil kom je maar hiero ,en na aandringen kwam ze aanlopen en plofte op mn schoot ,en de eerste contacten waren veelbelovend, beetje kletsn , en na een half uurtje vroeg ze of ik haar naakte lijf wilde zien (-; , ik zei ja hoor, kleed je maar uit.... haha nee zegt ze alleen in de kamer. sleutel gehaal , en ik was nog moe van het uur met julia , maar allemachtig wat heeft maria een lekker lijf , en super sex, ik ga speciaal volgenden week terug voor haar....... zoals ze verlegen op de bank zit ,is het tegenovergestelde in de kamer. helemaal te gek . alles gedaan behalve kontje... maar dat is ook niet mijn ding.
voor geile verhalen moet je zoeken op het internet , voor een eerlijke recentie ben ik er>>>