Oorspronkelijk geplaatst door
Cupido
Het was afgelopen zaterdag inderdaad veel te druk. Zoals eigenlijk de laatste weken de drukte eigenlijk weer enorm aan het toenemen is. Maar afgelopen zaterdag was het extreem. Waar ik in de afgelopen maanden nog dacht dat het klad er nu toch echt in zat qua bezoekers aantallen, denk ik nu dat dat stilte voor de storm was. En ze bleven ook nog eens allemaal tot het einde. Zuipen natuurlijk, niet neuken, want het merendeel komt alleen nog maar voor het zuipen. Er was haast geen doorkomen aan, zowel door de drukte als de ongemanierde ijsberen die je na veel geklop eerst maar over de hakken of tenen moest rijden voordat ze aan de kant gaan. Daar heb ik inmiddels geen problemen meer mee. Mijn grootvader zei me altijd wie niet wil luisteren moet maar voelen. Of die drukte nu te maken heeft met de extra aantrekkingskracht vd tuin of de dj die een heerlijke beat door de club liet galmen waar ik nu nog doof van ben. Of zouden de beren de toespraak van rutte serieus genomen hebben en weer meer gaan uitgeven. Ik weet het niet.
En toch heb ik me weer als vanouds vermaakt. Ik let maar niet te veel op de drukte en heb me heerlijk vermaakt op de dansvloer met de dames die op een gegeven moment de voorkeur aan de party gaven en niet langer op een sleutel bleven wachten. Daarnaast nog 2 heerlijke kamergangen met micha en ellenora (?) En uitendelijk afgezien van een derde waar ik mee wilde gaan nadat ze me meer dan een uur aan het pre salen en opgeilen was bij de dansvloer, maar die aangaf veel te moe te zijn en liever de volgende keer als eerste te mogen.
Maar ze moeten echt op dit soort dagen op een bepaald moment stop zeggen. Ok dat ze met een party soms die kledingzakken gebruiken, a la , maar op een gewone zaterdagavond moet dat niet kunnen.