Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 58

Threaded View

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchAlex Bekijk bericht
    Zijn er YinYang ook Afrikaanse dames? Ik geil daar ontzettend op en begreep dat er ook een Nederlandstalige daar werkt (als stripper en ook voor seks). Weet iemand daar meer over? Ze heet angel begreep ik ....
    Iemand die werkt als stripper in Yin Yang ? Ben je zeker dat je de goeie club voorhebt ?

Ikzelf heb Yin Yang een 15-tal keer bezocht denk ik (over zo'n 5 jaar tijd) en ik denk dat er elke keer wel een paar donkere dames aanwezig waren. Bij mijn laatste bezoek, zo'n 2 weken geleden waren er zeker zes tot misschien wel acht exotische dames, gaande van licht caramelkleurig tot redelijk donker gebruind. Echt zwart heb ik die dag niet gezien (maar wel op andere dagen)
    De meeste van die dames spraken Spaans onder elkaar, en een tweetal heb ik Nederlands horen spreken.
    Zelf voel ik me niet echt speciaal aangetrokken door donkere gazelles, maar één van mijn Yin Yang -- en zelfs daarbuiten -- toppertjes is de Martinikaanse Michèle.. Die is wel heel donker van kleur en spreekt Frans, Duits en Engels.
    Een geweldig geile dame met een top-service op voorwaarde dat het er een beetje heviger aan toe mag gaan. Om niet te zeggen dat zij een wild beest is die je met huid en haar verscheurt. Als je daarvan houdt is zij alleen al zeker een trip naar Roermond waard.
    Het probleem is natuurlijk dat je nooit zeker kan zijn of ze er is. Michèle is er wel redelijk vaak, maar bij mijn vorige bezoek heb ik haar niet gezien.
    Maar "een" donkere (niet noodzakelijk Afrikaanse, maar Caraïbische of Zuid-Amerikaanse) dame zal je er normaal gezien wel vinden.
    Laatst gewijzigd door sofaking; 23 mei 2013 om 22:34
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

2. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (24 mei 2013)

Regels voor berichten