Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Jovana (Roemeense)

Threaded View

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Jovana (Roemeense)

Haarkleur/-lengte : Zwart, half(lang)
    Lengte dame : 1.60
    Postuur/Cupmaat : slank/A.
    Nationaliteit/Taal : Roemeens, summier engels
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings : nee/ja
    Service: PZC, NMC.
    Voordelen: Mooie ogen
    Nadelen: moeilijk communiceren
    Tijdsduur : 15 minuten
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: -

De naam is wellicht niet helemaal correct maar na 4 keer vragen heb ik het op gegeven. Het voerde te ver om 't haar op te laten schrijven laat staan spellen. We zitten immers aan de bar van een saunaclub en niet in een klaslokaal. Aan de toog voerden wij een basale, nee laat ik zeggen minimalistische conversatie. Haar ogen waren mooi evenals haar lippen en ik dacht: "Laat ik mij eens op glad ijs begeven en het forum een dienst bewijzen".

Ik zal het verder kort houden omdat deze jonge dame een kans verdient. Waarom schrijf ik dat? Omdat de sessie knudde was. Normaliter is zo'n jonge dame niet mijn "Cup of Tea". Het betreft hier een zuivere B69 en/of PP "Lady". Slank, mooi gezicht, a-cupjes in een hemelsblauwe bikini gestoken en vooral jong. Te jong voor mij. Hoezo dan toch naar de kamer? Inschattingsfout qua leeftijd. In de tuin was het donker, in de bar ook en op de kamer al helemaal (want zo heb ik dat graag). Op basis van uiterlijk kon ik haar niet helemaal goed inschatten. Missertje dus van mijn kant.

Laat ik me verder beperken tot de feiten. Op de kamer een wat onwennig meisje die misschien niet wist hoe om te gaan met zo'n ouwe viezerik als ik. Het zij haar vergeven. Het pijpen was weliswaar diep en voor degenslikken zou zij zonder meer slagen doch ernstig monotoon. Aangezien ze een lang en zeer sluik afvallend kapsel heeft, vielen haar haren telkens als een camouflerend gordijn over haar gezicht. Aan de kant schuiven was absoluut taboe. Verder nauwelijks TZ en het spel kwam maar niet op de wagen. Het moet gezegd, zo laat in de nacht had ik ook niet de behoefte om er ruim tijd in te steken om het contact te vergemakkelijken. Gauw laten berubberen en haar in "Cowgirl" laten plaatsnemen. Ik zat nog te twijfelen of ik het tot een orgasme moest laten komen. Aangezien ik geen plausibele reden kon bedenken voor een ja of nee, het condoom in een record tijd vol geknald.
    Nee, laat ik deze dame maar over aan bovengenoemde heren. Niks voor mij. Geen klik, geen "chemistry", geen passie, niet van mijn kant en niet van haar. Laat ik concluderen dat het een kwartiertje ongemakkelijk manoeuvreren was.

2. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

bosbeer (19 juli 2013),Boy69 (21 juli 2013),gignnl (19 juli 2013),hansdordt (19 juli 2013)

Regels voor berichten