Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunziker Bekijk bericht
Geldautomaat in Bruggen zelf is niet geschikt voor alle NL passen, zelf ondervonden...Dus toen was ik er helemaal klaar mee en naar Venlo gereden..daar alles prima.
Vreemd. Ik pin al jaren in Bruggen en nooit last gehad.

Wat betreft het 's nachts sluiten van de geldautomaten in Bruggen, ik denk dat dit tijdelijk is, want 2 weken geleden had ik er nog gepind. Daarnaast waren ze zondagochtend gewoon weer open.

Ik kan me niet voorstellen dat het permanent is. Maar we zien wel. In ieder geval, er is ook nog een geldautomaat in Bracht en dat is een wat groter filiaal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
De zogenaamde plofkraken,vaak is de schade aan het gebouw waarin de automaat staat groot.Kraken worden snachts gepleegd dus slachtoffers zijn er gelukkig niet,als voorzorg gooit men de automaten nu dicht.In Nederland krijgen de automaten nauwere geldlades zodat men er geen slang meer tussen kan stoppen om gas erin te pompen.
Ik las in de Duitse krant dat ook de kaartjesautomaten op de Duitse treinstations worden opgeblazen, omdat in Duitsland relatief nog heel veel met contant geld betaald wordt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quads Bekijk bericht
Tip van mij voor iedereen : Neem genoeg Geld mee als je naar GT gaat want je slaat jezelf voor je kop als je aan het einde van de avond nog een heeeeeerlijke meid ziet maar je geld is op...
Na een dagje GT is je Zak Zeker leeg...
Klopt. Daar heb je gelijk in. Dat is gewoon de beste oplossing. Zijn we van het gezeik af.