Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 52

Threaded View

Last Online
    26 juni 2022 @ 11:20
    Discussies
    212
    Thanks
    10.947

Standaard De alternatieve BrvdM verkiezing door Wijze Grijze?

Doe mee aan de Alternatieve BrvdM verkiezing door Wijze Grijze
    Goed dat er een revolutie plaats vond tegen een jury die haar plicht verzaakte. Het volk was het er niet mee eens en zette de oude jury af. Le jury est mort, vive le jury!

Een nieuwe jury (Rob45) werd aangewezen om het karwei af te maken en hoopvol wachtte ik de beslissing af van deze nieuwe voorzitter. Een vrijkaart kon ik immers niet meer mislopen:
    • Aan alle spelregels voldaan.
    • Zoveel nominaties als nooit tevoren.
    • Me het licht uit de ogen geneukt en geschreven.
    • Menig Ijsberenforumlezer van vakantielectuur voorzien.
    • Eerste tekenen van eeltvorming op Wijze Stijve.
    Resultaat: 11 nominaties in periode 2 (voor 2 bijdragen, waarvan eentje 8 (!) maal) en 7 nominaties in periode 3 (voor 2 bijdragen). Sommigen schreven meters tekst teneinde hun keuze extra te motiveren. Enkele nomineerders plaatsten bijna nooit eerder een nominatie. Nu wel. Kat in ’t bakkie toch?

Verbijsterd moest ik echter constateren dat Rob45 niet naar de stem van het volk luisterde, maar zijn eigen dictatoriale macht ging uitoefenen. De revolutieleider (Megaboob) werd beloond (nepotisme ligt op de loer) en zelf blijft Rob45 aan de macht. Zonder de winnende bijdragen tekort te doen (enkele had ik zelf ook genomineerd), maar dit was niet het gehoopte resultaat. Geen vrijkaartje voor de meest genomineerde schrijver. Niks, nul, nada, noppes.

Daarom roept Wijze Grijze op tot ANARCHIE: Bij deze open ik het topic: De Alternatieve BrvdM Verkiezing door Wijze Grijze. Laat zien dat Ijsberen mondig genoeg zijn en het niet nodig hebben over zich te laten regeren door een dictator.

Kies voor een Vrij Ijsberenforum!

Is Wijze Grijze een guerillastrijder? Nee, eerder een separatist die zich inzet voor rechtvaardigheid.

Iedereen die de jaren '70 spirit nog een beetje in zich heeft, zou zich nu onmiddellijk geroepen moeten voelen dit initiatief te steunen en subiet veelvuldige nominaties hier te plaatsen. Ben je van een latere generatie: Doe mee en vertel je kinderen dat je aan de wieg hebt gestaan van een ommekeer! Een nieuwe wind door Ijsberenforum.

Kunnen de genomineerden hier ook wat winnen? Behalve de eeuwige roem, ook de eer deel uitgemaakt te hebben van een werkelijke revolutie. Vrijkaartjes? Hoe meer deelnemers, hoe sterker onze positie. Niet volgzaam en lijdzaam langs de zijlijn staan toekijken, maar actief op de barricaden en d.m.v. een duidelijk statement. Geef een signaal aan de forumleiding.

Revolutie.jpg

Een vrije Ijsbeer laat niet met zich sollen.

Game on!

Doe mee aan de Alternatieve BrvdM verkiezing door Wijze Grijze

Plaats de link naar deze post, onder al je berichten en geef op deze manier uiting aan je steun aan het streven naar Ijsberen-vrijheid en zegt het voort:
    Doe mee aan de alternatieve BrvdM verkiezing door Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

2. Onderstaande 7 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 2 augustus 2013),Badslippers ( 2 augustus 2013),deket ( 2 augustus 2013),Dolfie ( 2 augustus 2013),LittleJoe ( 2 augustus 2013),masseurke ( 2 augustus 2013),rob45 ( 2 augustus 2013)

Regels voor berichten