In PHG heb ik eerder met haar een sessie gehad eind 2005:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
Louisa had ik de vorige keer al driftig heen en weer zien lopen, een druk meiske met erg veel klantjes. Toen leek ze me nog een echte Optick Fick met een prachtige maar koele uitstraling, en durfde ik het nog niet aan met haar. Maar HollandMale wist me te overtuigen, en dat terwijl hij zelf nog niet met haar geweest was . Ook de manier waarop ze hem benaderde, bleek intrigerend. Kortom, niet getreuzeld, en toen HM niet in de buurt was wegens bezigheden elders , kort met haar gepraat, en om de sleutel gevraagd.

Net op de kamer zei ze al dat ze een gekke bui had, en daar ben ik een gewillig slachtoffer van geworden. Zoenen, pijpen, beffen, alles was heerlijk, en met veel inzet en enthousiasme van haar, zonder haastwerk of afwerkgedrag. Ook het neuken was prima, eerst cowgirl, toen missionaris, en vervolgens doggy. Haar uiteindelijk lekker op de buik laten liggen, en het fijn zo afgemaakt, terwijl ze lekker met haar billetjes tegen me aan lag te duwen. Oef, dat was erg lekker!

Lekker nagenoten, geknuffeld en gebabbeld. Ook hier: geen haastwerk van haar kant. Ze vertelde me dat ze 2e kerstdag naar Roemenie zal gaan, om 2 weken vakantie te houden. Ik kan al niet wachten tot ze terug is, ze heeft er weer een fan bij.

Al met al ruim een half uur bezig geweest. Topact!
Toen ik haar tegen 't bevallige lijf liep terwijl ik een ijsbeervelletje net aangetrokken had, stond het vast: wat er ook gebeurde, we zouden snel op de kamer gaan. En dat gebeurde, na een drankje voor haar en koffie/broodje voor mij.

Louisa ziet er prachtig uit, en weet dat ook goed. Ze vertelde in de bar al dat ze nog erg moe was, en ik wist dat daar een risico in zat bij een kamerbezoek. OK, dat risico accepteer ik, ik hoefde niet een hele zware, inspannende sessie.

Op de kamer begonnen we rustig aan, ik haar masseren, en ook wat bijkletsen over gemeenschappelijke kennissen in PHG en GT, en al vlot zei ze: als je een uur wilt, reken ik EUR 100. Mmmmm.... Maar OK, ik wist dat zij dat waard is, dus vooruit. Anders komt dat met fooi ook wel in de buurt, nietwaar?

Dus we doen ons ding, alles goed, en na 35 minuten kletsen we nog wat na, minder dan 5 minuten. Ik wil half nog wel een 2e ronde, stelt ze voor om een pauze te nemen en dan later verder te gaan. Ja, dat vind ik ook wel een goed idee. Dus hop naar de kluisjes. Zegt ze dat ze EUR 100 wil. Pardon???? Ja, want het is langer dan een half uur geweest! Nee dus. Verhitte discussie, ze blijft bij haar standpunt, en ik ook. Ik heb haar ook verteld dat het niet zozeer om het geld gaat, maar dat ik me bedrogen voel, en dat vind ik onacceptabel. Dit was niet de afspraak. Ik betaal onder protest, en ga douchen. Daarna loop ik naar haar toe, en zeg dat dit echt niet kan. Iets langer dan een half uur, en dan EUR 100 (zonder specials zoals Grieks of FT) vind ik niet kunnen. Zoek het maar uit, zegt ze. Ok naar de Theke vrouw, en mijn verhaal gedaan. En toen kreeg Louisa de wind van voren, en ik uiteindelijk een deel van mijn geld terug.

Wat ik het meest jammer vind, is dat een op zich goede ervaring volledig teniet gedaan wordt door dit soort onnodige discussies. Nog los van dat Louisa zich met dit soort akkefietjes zich in ieder geval voor mij onmogelijk maakt. Heel jammer, want ik heb ook haar ook anders meegemaakt.