-
25 januari 2011, 09:20
Diana (Roemeense) (= Amanda GT)
Haarkleur/-lengte : Blond halflang tot lang / soms in staart
Lengte dame : ong. 165 cm
Postuur/Cupmaat : Slank / A
Nationaliteit/Taal : roemeens / engels
Leeftijd : nnb
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC / NMC / TZ / geen anaal
Voordelen: Hardbody, heerlijk figuur
Nadelen: No fingers inside / professional
Tijdsduur : 30 min
Zaterdagavond dit lekkere ding ook voorbij zien huppelen. Die kom ik nog wel een keer tegen, zo had ik me voorgenomen.
En ja hoor we liepen elkaar, kan ook niet anders in zo'n bar, al vrij vlot tegen het lichaam. Ze bleef staan en had een blik in d'r ogen die ik niet kon plaatsen, maar verrekte veel leek op frustratie of zo. Beetje gekletst, maar nee. Jammer dat zo'n meid dan weer geen moeite doet je een beetje naar 't zin te maken. Op mijn vraag hoe ze heette gaf ze blijkt nu antwoord met de waarheid Maria. Ik het Jozef grapje ertegenaan, maar ze gaf geen krimp en vroeg me meteen mee naar de kamer, terwijl ik eerst een beetje wilde flirten en zo, want ik had m'n bedenkingen bij dit modelletje. Gelukkig niets met dit dingetje gedaan, blijkt nu dankzij het forum. Wel moeilijk om er af te blijven, want ze ziet er echt lekker uit. Hele gesprek duurde het kortst ooit, 3 minuten of zo.
Alleen naar kijken, of zo verschrikkelijk veel zin hebben.... Misschien pak ik 'r toch een keer. Gewoon voor de kick.
IJskouwe groeten, P.
-
Regels voor berichten