Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 222

Threaded View

Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Euhm Teireisas, je hoeft je pas zorgen te maken als je de realiteit een beetje uit het oog verliest. Een popi-dame die slechts 50/100 Euro verdient op sommige dagen lijkt me redelijk atypisch, maar zou zomaar kunnen. Uiteraard is het fijn voor haar dat je enkel mét haar kamert, en graag praat (ik zou ook graag betalend praten lijkt me) en het dunkt me dat ze je gelijk zal geven... Clubdames zeuren quasi altijd, doch vergeet niet dat het de meeste dagen druk tot somtijds stervensdruk is in GT... Don't get overexcited zou ik u collegiaal anbevelen en don't buy bullshit...
    SS, dank voor uw collegiaal advies. Echt zorgen maken is niet nodig, ik ben een heel erg nuchter type. Realist is my middle name… Mijn gevoelens voor deze dame vertroebelen gelukkig mijn perceptie van de werkelijkheid niet. Misschien een heel klein beetje, maar dat is wel lekker toch? Gebeurt in het echte leven ook vaak zat. Een ‘relatie’ o.i.d. is een onmogelijkheid om een diversiteit aan redenen. Ik kan daar uitstekend mee leven. Ik geniet wel erg van haar gezelschap en ik mis haar als ik haar lang niet gezien heb. Weinig mis mee toch? Ik begrijp ook wel dat die gevoelens niet geheel wederzijds zijn.

Ga eens op een maandag in GT kijken en verdiensten van 100 euro of minder lijken al een stuk begrijpelijker. Ik kamer niet alléén met haar, maar er zijn dagen dat dat wel zo is. Hangt van mijn stemming af en ook van het aanbod van dames. Ik prijs me gelukkig dat dit dametje geen zeurkous is. Integendeel zelfs. Praten is niet per definitie zeuren. Zelfs niet in deze beroepsgroep. Als ik langere tijd met haar op de kamer ben en een groot deel van die tijd wordt gespendeerd aan praten over zaken die haar bezig houden, dan kan ik je verzekeren dat hier niet de gangbare huistarieven gehanteerd worden. Dus Yes, I get excited and No, I don’t buy bullshit… Desalniettemin dank voor je advies en bezorgheid! Cheers!

2. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer ( 7 november 2013)

Regels voor berichten