Haarkleur/-lengte : Blond, lang
Lengte dame : 175
Postuur/Cupmaat : slank, B
Nationaliteit/Taal : Duits / Redelijk engels
Leeftijd : 29
Tatoeages/Piercings :ring tato / neus, tong en navel piercing
Service: nmc, pzc, tz
Voordelen: lief (GFE)
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: telnr

Het liep al tegen het einde van de middag, bar vol met ijsberen, geen zin om in een fauteuil plaats te nemen dus maar op de tweede rij op een barkruk op enige afstand van een blonde dame. Niet van het kaliber buurmeisje maar van een jonge buurvrouw met een lieve uitstraling.

Omdat een andere ijsbeer zich zonodig tussen haar en haar buurvrouw moest dringen schoof ze wat naar mij toe. Was van plan om na een biertje huiswaarts te gaan maar ja als zo'n exemplaar binnen handbereik is wil je ook niet onbeleefd zijn. Dus een gesprekje begonnen wat al gauw na het obligate heel leuk werd.

Tja en dan. Gewetensconflict. Huiswaarts of hutwaarts. Ach naar huis kan altijd ook na de hut, maar omgekeerd gaat wat moeilijker. Dus maar zelf de sleutelvraag gesteld en zowaar ze zei ja . Ze werkte nog niet zolang in GT dus misschien daarom geen recensies.

Wel collega's. Het is een toppertje. Heerlijk uurtje gehad, gelachen, gestreeld, gepijpt (zij dan), gebeft (ik dan) en gepraat.

Als ik weer naar GT ga bel ik haar eerst even om te horen of ze er zal zijn. Anders stel ik het wel uit. Kortom een herhaling is in de planning