Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo Bekijk bericht
Haarkleur/-lengte : zwart steil haar
Lengte dame : 155
Postuur/Cupmaat : tenger, B cup
Nationaliteit/Taal : koreaanse/spreekt duits engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings :nee
Service:NMC.PZC,FT,
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :30MIN
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:

Normaal zijn de koreaanse of thaise dames niet mij type,maar deze had gewoon wat. Constant als ik der zag lopen werd ik steeds maar geiler en geiler. Uiteindelijk haar dus mee naar de kamer genomen. En optijd want ze gaat binnenkort the house weer verlaten. Ze vertrekt richting milano(oh oh) Ik heb van der genoten eerst wat lekker met haar geknütscht daarna heb ik haar maar eens wat verwend waarbij de heupjes van links naar rechts draaide Vervolgens kwam ze boven op me zitten en had ik uitzicht op haar geile body. vervolgens in doggy verder ,en heb ik als er als afsluiting een behoorlijk bende ervan gemaakt door over haar lichaam en gezicht de boel te laten exploderen

Saluti L diablo
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door becks Bekijk bericht
Hallo Eisbären!

Ich benötige mal Infos aus der Fachwelt: Im GT werkelt eine zierliche Asiatin. Sie ist ca 160 cm groß, zierlich schlank mit sehr schönen B Cup Brüsten und rückenlangen, meist offen getragenen, glatten schwarzen Haaren. Das Alter ist für mich schwer zu schätzen, ich denke mal so Anfang bis Mitte 20. Tattoos konnte ich keine erkennen. Kann mir jemand was zu Name, Service und Sprache (deutsch, englisch?) der Dame sagen?

Danke im Voraus!

:wink: becks
Door een technisch gerelateerd forum probleem zijn helaas wat berichten in het Sofia topic verloren gegaan, met veel moeite heb ik deze 2 berichten weer kunnen recoveren.

Excuses hiervoor!

Big30