Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
26 november 2014, 23:22
Anca (Roemeense)
Naam: Anca
Nationaliteit/Taal : Roemenië / Oppervlakkig Engels
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Zwarte pony, stijl en lang
Lengte dame : 1m60
Postuur/Kont/Cupmaat : lolita, maar zandlopertje hoor / Prachtkont / B-cup
Tatoeages/Piercings : Playboy bunny op kont
Roken: ja, veel
Voordelen: Nieuw in LR, meest sexy kont van LR, mooie meid en geil lichaam.
Nadelen: natte doekjes om eerst penis te verschonen, TZ?, mist heel wat ervaring
Prijs : 50€/kwartier
En de punten zijn: op uiterlijk 9/10 en op dienstverlening 3.5/10
PSE, GFE, combinatie of neutraal? neutraal
Service: PZC, NMC
Presales:
Ik lag met mijn luie kloten in het bubbelbad. Komt zij er ff bijzitten. Zij was nieuw en bovendien al meteen indruk op mij maken. Dit is wel vlees dat ik rauw lust. Natuurlijk werd er weer veel beloofd. Ik ging een puike GFE krijgen met veel TZ. Na de jacuzzi had ik eerst nog met Paula geneukt, maar daarna in de bar, kroop ik toch naast haar in de zetel. Ze rookte als een ketter en mijn pik stond op exploderen. Zimmer, baby!
De betaalde tijd:
Het zag er in het begin veel belovend uit. Ze ging op de rand van het bed staan en flikkerde haar lingerie uit. Ze boog voorover en ik beet in haar kontskaken, likte haar sterretje en slurpte aan haar kut. Relatief droog allemaal, maar het zicht en de manier waarop, deden me door het dolle heen gaan. Vanaf toen ging het bergafwaarts. Ze laat zich zakken op het bed en zakt op haar buit en zet haar benen zoals een kikker en haar gapende kont lonkt naar mij. Ik wil mijn vingers erin steken en ze trekt al terug. Ja, ga dan zo niet zitten… Anders kan ik evengoed foto’s bekijken. Ze draaide zich dan maar om en ik dacht eens lekker te gaan droogneuken… Ook dat werd niet toegestaan. Alle GFE waarden waren al om zeep. Van TZ kwam trouwens ook niet veel in huis, ondanks de belofte. Ik mocht al blij zijn dat ik haar lippen heel even kon proeven. Ze wou me vervolgens pijpen, maar toen ze eerst haar natte doekjes tevoorschijn haalde, gebood ik haar die weer weg te stoppen. Een blowjob was voor mij al niet meer nodig. Als ik mijn pik met babydoekjes wil opboenen, dan zal ik wel naar Xanten rijden. OK, ik liet haar een condoom over mijn klepel trekken en hup dan maar neuken. Terwijl ik haar in missio lag te vogelen, zat ze met haar eigen tepels te spelen. Voor de rest bewoog ze niet echt mee. Ik graaide haar kont vast, concentreerde me vooral op haar uiterlijk en zoog aan haar gerookte vingers, terwijl haar bonkte als een gek. Na een kwartiertje was ik klaar en langer moest het niet duren. Meteen ook de kamer af!
Aftersales:
Zocht nog wel toenadering, maar daar had ik na die kutsessie ook geen behoefte meer aan.
Verdere opmerkingen:
Zeker een aanrader voor de liefhebbers van het genre en het type. Optick fucker; be my guest. De gemiddelde LR-ganger de kwaliteit prefereert; forget it… Zet het uit je kop. Ze is bloedmooi, maar kijk er dan ook alleen maar naar. Moest ik haar opnieuw treffen en ze komt zich aanbieden, dan mag ze altijd voor mij poseren. Zo’n knap wijf kan ik wel gebruiken om mijn volgende affiche van de volgende tour te maken.
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
-
Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:
Badslippers (26 november 2014),gignnl (27 november 2014),Megaboob (27 november 2014),Oudebelg (27 november 2014),terminator (16 december 2014)
Regels voor berichten