Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 863

Threaded View

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag Dag 4:

5dag4.jpg

Waar? YinYang
    Met wie? Rob45 en Killer-Bull
    Gewipt? Roemeense Diana (een uur) en Roemeense Klara (halfuur)

Laat ons met het belangrijkste feit van de dag beginnen, want de rest is allemaal onzin: ik heb nog maar zelden in mijn leven zoveel prachtige konten bij elkaar gezien, dan op dinsdag 24/11. Het was echt wel de dag van de kont in YY.

-Het plan was om naar Villa Marisol af te reizen, maar bij nader inzien was me dat toch even te ver rijden.
    -Ik zit er niet heel veel mee in om uit de richting of om wat verder te rijden, maar de vermoeidheid had me al klein gekregen. Bovendien tijdens de voorgaande dagen al enkele keren bijna in slaap gesukkeld op de snelweg.
    -Geen villa Marisol dus… En we gingen het bijgevolg kortbij houden. In samenspraak met de Killer-Bull werd het dus YinYang.
    -Lekker dichtbij en als we voor 14u zouden toekomen, dan hadden we ook nog eens 10€ korting.
    -Dat was buiten de file gerekend op Vlaamse en Nederlandse wegen. Rond 14u05 kwamen we aan en naar die korting konden we mooi fluiten!
    -De Killer en ik betreden de barruimte na het omkleden en op enkele slaapwandelende lamzakken na, blijken we daar de enige kerels te zijn.
    -Reken daarbij een stuk op 30 dames. Vele knappe dames, meeste tussen 20 en 25 maar ook een aanzienlijk deel dat ouder was. In ieder geval voor ieder wat wils.
    -Op een kwartier tijd kwamen er zeker 4 mokkels rond elk van ons zijn nek hangen. De Killer ging op den duur lopen en trok zich terug in de wellness.
    -Ikzelf ging voor de bijl bij nummer 5 die rond mijn nek kwam hangen. Dia oftewel Diana luidde haar naam. Ik kende haar al wel langer!
    -Na veel geflirt en schaamteloos opgeilen, vertrok ik met haar naar de kamer en dat kan je hier lezen: https://www.ijsberenforum.com/forum/...iana-(Romania)
    -Voldaan kom ik terug de bar binnen en ik zie de Killer-Bull vertrekken met een Nederlandssprekende Cubaanse. Dikke tieten, natuurlijk.
    -Niet veel later hoor ik haar brullen en schreeuwen als een varken dat geslacht wordt. Niet verwonderlijk, want ze is één van de weinigen die toestaat dat de Killer met zijn gigantische pik haar anaal mocht nemen.
    -Ik kon het gejank niet meer aanhoren en ging rust en verpozing zoeken in de wellness. Een halfuur in het bubbelbad gelegen en dan nog 2 of 3x 10min in de sauna en stoombad.
    -De verkoudheid die ik de dagen voordien opliep reduceerde ik op die manier tot minder dan de helft.
    -Na een uur had de Killer gedaan met anaalridderen en voegde hij zich bij mij in het natte gedeelte.
    -We lulden in de zetels nog wat bij, want het was wederom lang geleden dat we elkaar nog getroffen hadden.
    -De rust was van korte duur, want ondertussen had de Roemeense Diana me opnieuw gevonden en ze kwam direct op me liggen.
    -Zo’n kwartier moet ze met haar volle gewicht op hebben gelegen op dat zonnebed. Gelukkig kwam de redding er toen aan.
    -Een witte gloed scheen binnen in het natte gedeelte en een Goddelijke figuur verscheen in de deuropening.
    -“Gij zult niet vrezen… Ik ben het: de Schepper!”, weerklonk een zware stem.
    -De dag ervoor had ik de Schepper nog al gezien en deze keer ontwaarde ik Rob45 zijn gedaante uit het Bijbelse icoon dat naderbij dwaalde.
    -Rob45 alias de schepper, groette de Killer-Bull en wende zich dan meteen tot mij. Met de achterkant van zijn hand gaf hij het mokkel op mijn schoot een zwaai tegen haar kaak…
    -En nou oprotten, sneerde de Robster haar toe. Als een goede wingman had de Rob meteen in de gaten dat ik van haar verlost wilde worden.
    -De Rob nam ons terug mee naar de bar, want hij wou wel eens weten of het nu echt zo erg was met de opdringerige wijven.
    -We waren nog maar net binnen in de bar of ze vlogen al opnieuw met 9 tegelijk op ons.
    -Ook de Cubaanse van de Killer was er weer bij… Ze wist dat Rob ook wel een latina rauw lustte en vandaar dat ze ook bij hem probeerde.
    -Heel even dacht ik dat de Rob ging toehappen bij deze Rozita, maar hij hield zich in, toen hij merkte dat de Killer zijn yoghurt nog uit haar aars droop.
    -Om de mokkels en hysterie wat te ontzien, sloten we ons op in de keuken. Daar aten we dan ook maar wat. Het vreten was zeer naar behoren. Zeker de Goulash beviel me wel.
    -Natuurlijk konden we niet eeuwig in de kantine blijven zitten en voorzichtig begaven we ons weer in de bar.
    -Overal waar we gingen zitten of hangen, daar daalden ook de mokkels neer als hongerige gieren.
    -Aan de bar sloeg de vlam helemaal uit de pan. Eén of ander minderjarig zigeunermokkel had het op Rob45 gemunt. Jij bent mijn Schepper, aanbad ze hem!
    -Met haar lekkere kont zat ze Rob zijn kleine Scheppermans te teasen. En de Schepper liet het zich allemaal welgevallen.
    -Ik kon mijn ogen niet geloven toen Rob ineens zijn badjas opensloeg en zijn Goddelijk geslacht naar voren duwde en haar zo zonder rubber penetreerde te midden van de bar.
    -Nou dacht ik dat ik in Magnum al een hele meneer was… Nee, de Rob ging me zo eventjes evenaren in YY.
    -Ik ging in de sofa zitten en slechts luttige seconden later, krijg ik opnieuw het gezelschap van Diana. Maar goed ook, want anders kwam de ene na de andere zich weer opdringen.
    -Ik genoot nog even van het samenzijn en de Rob zette zich naast ons. Hij gaf aan bang te zijn van dat zigeunermokkel. Wat heb ik toch gedaan, fluisterde hij me toe.
    -Nog voor ik hem van antwoord kon dienen, ging de Rob er als een speer vandoor. Uit mijn ooghoek zie ik dat AO-mokkel naderen met de sleutel in haar jatten.
    -Waar is je vriend, vraagt ze aan mij… Die is net naar buiten gevlogen, zeg ik en ze zet de achtervolging verder. Achteraf zou blijken dat ze hem in de grote donkere tuin verkracht heeft.
    -Waar was de Killer eigenlijk???
    -Ik keek wat rond en opeens zie ik vanachter een kamerplant de Killer zijn rooie haren steken. De schrikschijter kon de vrouwelijke aandacht niet meer aan en had zich achter een plant verstopt.
    -Toen Diana ging roken, kwamen er wat meer dames opnieuw rond mij fladderen en deze keer kregen ze ook de Killer in de gaten achter de plant. De Killer ging ervandoor en verstopte zich wat later achter de Kerstboom.
    -Ondertussen maakte ik kennis met een andere Roemeense. Haast hetzelfde type als Diana. Hoewel ik eerst mijn bedenkingen had, bleek er toch een klik te zijn.
    -Ik vertrok dus met Klara naar de kamer en dat lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...lara-(Romania)
    -Na Klara kwam ik evenzeer tevreden van de kamer zoals met Diana.
    -De Rob kwam ook met een brede grijns van de kamer en zo trots als een pauw liet ie zijn lul zien. Kijk eens naar die etterpuist op mijn eikel, zopas bij haar opgelopen… Verklaarde hij.
    -Voor de Rob was het al meteen welletjes geweest en hij vertrok na 1x stengelen weer naar huis. Moeder kookpot verwachtte hem!
    -De Killer en ik waren weer op elkaar aangewezen. We keken nog wat rond, maar concludeerden snel dat er voorts niet meer te neuken viel.
    -Voor een tweede keer gingen we wat vreten en daarna onszelf wassen. Om vervolgens weer huiswaarts te keren.
    -Zoals de traditie wil, een muzikaal afsluitertje met mooi meiske: http://www.youtube.com/watch?v=mzah6QrFjoQ
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Big30 ( 2 december 2014),De Shyman ( 2 december 2014),LittleJoe ( 4 december 2014),Megaboob ( 1 december 2014),Oudebelg ( 1 december 2014),rob45 ( 2 december 2014),Sjeufke ( 1 december 2014),sofaking ( 1 december 2014)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten