Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 26

Discussie: Tania (Tanja)

Threaded View

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard Tania (Tanja)

Naam : Tanja

Nationaliteit / taal : ? / Duits

Leeftijd :

Haarkleur / lengte: Zwart haar

Lengte : 1.80m

Postuur / Cupmaat : ? / C-cup

Tatoeage / Piercing : ja

Service :

Extra :

Tanja heeft zwart haar, meet ongeveer 1,80 meter, heeft een goeie c-cup, spreekt Duits en heeft tatoe.

De vernieuwde kino nog niet eens bereikt vandaag. Dus… hup hup hup…. Al snel werd ik overvallen door Tanja. Hoewel ik gewaarschuwd was door een mede-ijsbeer voor haar mindere prestaties en vooral dat ze niet tongzoent, had mijn lul er een ander gedacht over. Ze ging in de kino er goed tegenaan. Maar dat lokte bij de andere ijsberen (die niet meer naar het schermpje aan het kijken waren toen) de gekste praat los, vrij flauw en op het randje van degoutant. Het stoorde me enorm. Tanja verstaat dat niet, ik des te meer. Ik vroeg dan maar om een eindje verder in een hutje voor te doen. Echter ontsproot toen een hele andere Tanja. Het pijpen werd er een stukje minder op, enige actie van haar kant was ver te zoeken en tongzoenen was met de mond toe Als je dan al een paar jaartjes ouder bent geworden, de vorige sessie nog niet ze erg lang geleden een voltreffer van formaat was. Dan…. Ze bood me een massage aan om het halfuur te vullen. Nu als bij wereldwonder: super perfect van genoten. En ter afwisseling tussen het neuken en genieten van de vele faciliteiten bij YY, heel o.k. Maar in feite kom je niet speciaal naar YY voor een DVP-massage.
    Toch maar onthouden als: te mijden volgende keer.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 mei 2007 om 03:45
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten