Deze week is mijn vriendin een midweek op vakantie, dus ik neem het er ff van : maandag Acapulco, dinsdag Mondial en vandaag was ik in H7. Op tijd naar huis gegaan want ik was kapot ...... Op maandag had ik in Acapulco een Amerikaan (NYC) ontmoet, ik had hem verteld over de verschillende clubs in NRW en we hebben dinsdag in Mondial afgesproken. Man, je had die grijns op z'n kop moeten zien, die is de hele avond niet verdwenen. In NYC betaal je 100 dollar voor een tabledance en daarna naar huis om jezelf af te rukken.
Mondial ga ik niet zo vaak heen omdat ik altijd een beetje op tijd thuis moet zijn. De sfeer is altijd super, er wordt volop gedanst op de Turkse / Roemeense muziek en je mag binnen roken. De meisjes zien er over het algemeen heel goed uit, maar de kans op een flop is wel redelijk groot, vooral als je zoals ik er weinig komt en de meisjes dus niet kent. Inmiddels heb ik in de afgelopen jaren wel wat ervaring opgedaan, maar het blijkt lastig. En soms zie ik zoiets lekkers voorbijlopen dat ik het niet kan laten gaan. Je weet bijna zeker
dat de service niet goed gaat zijn, maar je wilt haar toch hebben (herkenbaar ?).
Mijn eerste kamer was er zo eentje, Arianne uit Roemenië met de mooiste donkere ogen van de club waarmee ze mij smachtend aankeek. Aan de bar tenminste, op de kamer was het allemaal een stuk zakelijker. Jammer maar helaas, gauw vergeten en op naar de volgende ! De tweede was Nancy uit je raadt het nooit ja hoor, Roemenië, optisch iets minder maar veel spontaner en ook een redelijke service. Tenslotte Violetta uit Italië maar dat zou ook heel goed een Roemeense kunnen zijn. Er zat dus een stijgende lijn in en die heeft Violetta doorgezet.
helaas was Alba (Linette uit ACA) op vakantie, anders was het zeker een topavond geworden.
Mondial is een club waar altijd een partysfeer heerst, je moet een beetje mazzel hebben met je keuze ! Ik kom er zeker binnenkort weer.
Om 01.00 uur de lange reis naar onze mooie hoofdstad ingezet, om 07.00 uur riep de arbeid weer en om om 16.00 uur zat ik in H7 (daarover later meer).