Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Threaded View

Last Online
    16 december 2015 @ 08:16
    Discussies
    10
    Thanks
    1

Standaard Geilenkirchen, Club Bellamie, Ottostrasse 43-45

Internetadres : https://www.club-belleamie.de/index.php

Club belleamie ligt zo'n 20 km van Heerlen en is gevestigd in een grote woning op het industriegebied Niederheid/Geilenkirchen.
    Het is een groot modern ingericht huis waar alles kraakhelder is en er heerst een gemoedelijke sfeer.
    Binnengelaten door een mooie jonge dame die Lara blijkt te heten en is gekleed in een zeer kort rokje en een klein topje.
    Er zijn gemiddeld 3 tot 5 dames aanwezig in leeftijd uiteenlopend van 20 tot 40 jaar.
    De prijzen liggen bij E 60 voor 1/2 uur met frans zonder en neuken met condoom. 3/4 uur kost E90 en 1 uur E 110.

Het was moeilijk een keuze te maken omdat er meerdere zeer mooie dames aanwezig waren maar gekozen voor Ina een kindvrouwtje van 22 jaar, erg knap.

Gekozen voor 3/4 uur met 2 keer hoogtepunt.
    Bij het naar bovenlopen had ik een prachtig uitzicht op haar in een doorzichtig jurkje gehuld kontje en ik kreeg het al bijna te kwaad.
    Op de kamer aangekomen kreeg ik een lange tongzoen en we ontdeden ons snel van de kleren. Tijdens het douchen weer tongzoenen en een heerlijke pijpbeurt, ik moet oppassen niet nu al klaar te komen.
    Op de kamer wordt het hete spel van frans voortgezet en ik ben blij dat ik haar een befbeurt mag geven want ik stond op springen.
    Nadat zij heftig en kletsnat is klaargekomen is het mijn beurt en ze pijpt me heerlijk en kijkt daarbij steeds met haar onschuldige ogen naar mij.
    Ik kan het niet meer houden en kom heftig klaar in haar mond.
    Na een wasbeurt begint zij weer met heftige tongzoenen en al snel staat kleine Limbo weer op volle oorlogssterkte.
    Er volgt weer een heet gevecht van pijpen en neuken in verschillende standjes waarbij ik het op z'n hondjes afmaak met uitzicht op haar heerlijk kontje.
    Na deze beurt blijven we nog enige tijd tegen elkaar liggen met knuffelen en zoenen en met knikkende knieen sta ik op om te gaan douchen.
    Na nog een drankje ga ik er vandoor na een hartstochtelijke afscheidszoen van Ina.
    Wat een GFE, ik heb het gevoel dat ik zweef.
    Laatst gewijzigd door Big30; 4 maart 2010 om 01:01

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten