-
Sixsens Zaterag 11 april
Heb vrijdag nog zitten twijfelen tussen Sixsens en LR, maar de line-up van de gisteren viel me zeer tegen. Dus maar besloten om OB te vergezellen naar SS. Nog nooit in deze club geweest, maar met dank van een vrijkaartje, dankzij Relaxxx, Satanic Suffer en Sixsens maar de gok gewaagt. Is ondertussen meer dan 2 jaar geleden dat ik nog in een andere club geweest ben dan LR.
Om 11 uur in ISA opgestaan en tegen 11:45 uur beneden waar OB al zat te wachten, afgerekend bij de cheffin en een uurtje later op de ruime parking van SS geparkeerd. Vriendelijk ontvangst en na controle van het vrijkaartje een armbandje rond de arm een badmantel en een handdoek. Uitleg van de theke hoe alles in zijn werk gaat en een waarschuwing ivm met de meiden. Ben voorzichtig met de meiden, kussen aanraken en bespreek alles te goei met ze. Niet komen klagen nadien. Duidelijk dus!
Me op sleeptouw laten nemen door OudeBelg die hier zijn weg kende, lijkt me wel een doolhof. Omkleden en maar een koffie gaan nuttigen en dan ontbijten.
Eerste indrukken:
Mooie ruime club, welniss, restaurant en kamers, alles top, denk dat alles hierover al geschreven is.
Eten, zeer lekker ontbijt, omelet, maatjes (heerlijk) avond eten steak (perfect bereid) gebakken patatjes TOP. Zelf de pizza was beter dan in mijn geliefde LR, krokante bodem. Dus het eten vond ik vandaag gewoon zeer goed.
Mooie grote badruimtes, Oriëntaalse Ruimte, groot mooi overdekt buitenterras, kino de bar, het kon me allemaal wel bekoren. Veel kamers, waaronder vele met douches, zeer goede rookafzuiging, stoellift voor gehandicapten, gewoon top dus.
Geen opmerkingen? Jawel dus, veel trappen lopen, en in de bar en in het restaurant een trede die als je niet oppas voor een onaangename verrassing kunnen zorgen. De muziekkeuze is voor mij echter een echte dooddoener, niks tegen Manele of balkanmuziek. Maar de hele avond? Leek me wel H7 van 2 jaar geleden. En die muziek hoor en voelt je dus overal, behalve in het overdekt terras en de kamers boven. Afwisseling van muziek keuze zou voor mij welkome zijn. Ik hou het er echt niet de hele avond vol anders. Voor de rest vind ik het een leuke club.
De dames dan:
Nu het is Orthodox Pasen en dan weet je dat het overal wel minder is. Bovendien heb ik een moeilijke en vaak voor anderen een eigenaardige smaak, die ik zelf niet kan verklaren. Het is hoe het is.
Verloop van de dag en avond:
Met OB eerst gaan ontbijten, omeletje besteld, nog wat beleg genomen en toen zag ik maatjes! Heerlijk verse maatjes! Een delicatesse voor mij. Dat was dus al een zeer goed begin. Terug trappen naar beneden en aan de bar een koffie drinken. Daarna ieders zijn weg gegaan voorlopig. Even weer een rondje gemaakt en terug aan de bar. Watertje besteld en een paar stoeltjes verder sprak een meid me aan. Ik ken je zei ze, ik oh ja? Jaja zei ze jij komt zeer vaak in LR. Klopt antwoorde ik, maar ik kan je echt niet voor de geest halen, sorry hoor. Niet moeilijk zei ze, je bent altijd op de kamer met Alexia. Tja, wat moet ik daar nu op antwoorden. Zo snel dat het gesprekje begon was het ook afgelopen.
En plots zat er een meid naast me, ze stelde zich voor als Maria en dat ze voor alles te vinden was. Tja antw ik ongeïnteresseerd. En voor ik het wel en goed besefte had ik een tong in mijn mond die ik dan ook nog eens 1 seconde beantwoorde. Gelijktijdig schoten me de woorden van de theke door mijn hoofd “zijt voorzichtig met kussen” kom nadien niet klagen. Ik had het flaggen dus, beetje verschrik trok ik snel terug en keek naar haar glimlachend gezicht en ogen. Ik wist dus… dat zij wist… dat ik het wist… Ik had me dus als het eerste het beste groentje een oor laten aannaaien. Nu als je al zo vaak hosanna hebt lopen zingen moet je ook groot zijn in je verlies. Snel, sluw en knap gespeeld van die meid. En dit is me echt nog nooit overkomen. Me dan maar gewillig als een lam naar de slachtbank laten leiden. Toen we samen opstonden bleek dan ook nog eens dat ik 2 keer in haar kon. En ik val dus op zeer slank of minstens slank. Jonge jonge wat heb ik me nu weer op de hals gehaald? Op een rood kamertje onder de mansarde me op bed gelegd.
Vroeg haar of ze wist hoe laat het was, ja zei ze 4 uur, ik keek snel op mijn GSM en het was 4:15 uur en ik liet haar het uur zien. Jezus, had ze me bijna weer liggen gehad en me nadien waarschijnlijk een uur aangerekend! Zij naast me en ze kuste me, de tong die net voordien haar weg naar mijn tong vond was nu verdwenen, waarschijnlijk had ze die ingeslikt. Nu veel moeite deed ik niet, ze kuste en knabbelde even op mijn tepels en vroeg of het goed was. Jaja antw ik, doe maar. Kussend werkte zich naar beneden en slabberde een beetje aan LittleOne. Nu veel soeps was het niet, om Sjeufke zijn GOSP maar te gebruiken een 0.2 tot een 0.3 max en de diepte van mijn eikel. Nu laat haar maar doen dacht ik, zolang ze met niet anders lastig valt mag ze slabberen. LittleOne werd zowaar nog stijf ook niet knal haard maar toch, ik nam het hem ten zeerste kwalijk, gisteren liet ie me het eerste uur met een knappe meid in de steek en nu is ie wakker. Weer vroeg ze of het goed was, jaja doe maar meid. Dus bleef ze rustig slabberen tot ik het verlossende idee kreeg om eens op de klok van de GSM te kijken. Net op de kop een half uur, hosanna! Ik liet de meid de klok zien en zei dat ik het hierbij zou laten, ze probeerde nog een verlenging uit te halen. Je bent nog niet gekomen, dus kunnen we het uurtje vol maken. Nu ik behield mijn kalmte en beleefd zei ik haar dat ik het hierbij ging laten en stond op.
Afrekenen en naar de douches, onderweg kwam ik OB tegen die ook net van de kamer was. Heel raar bekeek hij mij en die meid aan, ongeloof maakte zich van hem meester. Ik tegen hem, ik leg het je straks beneden wel uit. Aan de bar met een watertje en OB kwam bij me zitten en natuurlijk uitgelegd wat er gebeurd was. Hij kon zijn lach natuurlijk niet inhouden! Kort daarop kwam een meid bij ons staan en ze sprak OB aan, die haar onmiddellijk doorverwees naar mij en hij ging op een bankje zitten met Carmen. Nu die meid was de mooiste van de klas zoals ze zeggen, leuk smoeltje, strak knap figuurtje. Helemaal mijn ding, nog voor ze haar naam noemde vroeg ze of ik een kamer met haar zou zien zitten. Blijkbaar willen de meiden in SS eerst zeker zijn van een kamer voordat ze aan presales willen beginnen. Raar hoor! Nu dat kon ik haar dus bevestigen en ze stelde zich dan voor als Paula. Gelijk wilde ze ook weten hoeveel tijd ik met haar op de kamer wilde doorbrengen. Waarheidsgetrouw antwoorde ik dus dat ik het niet wist. Om het antwoord compleet te maken zei ze zelf “depends on the girl”. Klopt meisje. Nu ze vertelde ook haar service, geen anaal geen FT wel zoenen. Dus klonk niet slecht en ik vond haar een heel knappe meid. Maar eentje met rare kantjes hoor!
Ze had honger en vroeg of we direct op de kamer gingen of dat ze eerst kon gaan eten. Nu ik had ondertussen ook honger gekregen en zei haar dat we best wel eerst konden gaan eten. Ik bracht OB op de hoogte dat ik ging eten en hij besloot gelijk ook te gaan eten. Paula was ondertussen al vertrokken en boven vonden we haar terug, ze zat al aan een tafel met wat andere meiden te eten. OB en ik keken elkaar eens verbaasd aan en haalden ons eten. Aan een andere tafel gaan zitten en het ons laten smaken. Paula had gedaan met eten en zei tegen me dat ze onder aan de bar wel op me zou wachten. Ok meid, cu soon. Weer keken OB en ik elkaar verbaasd aan, wat heeft die meid vroeg OB, ik zou het begot niet weten antw ik. Rare meid! Na het eten naar beneden (weeral trappen lopen, wel goed voor de lijn naar het schijnt). Beneden rond kijken waar Paula dus zat, ze had ons opgemerkt en wenkte dat we bij haar moesten komen. Dus hop naar haar toe en op een stoeltje naast haar plaats genomen. Plots was ze druk bezig in haar tasje te rammelen tot hetgeen ze zocht gevonden had, een condoom. Ik greep in de zak van mijn badjas en overhandigde mijn condooms. Use these zei ik, no latex. No way zei ze i use my own condom. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat ik echt wel mijn eigen condooms zou gebruiken maar ze hield voet bij stuk. Ik was haar hele gedrag en attitude ondertussen grondig beu geworden en zie haar “use your own condoms and also find a other guy for the room” en ik draaide me een beetje van haar af. Kwaad draaide zich volledig om en dook helemaal onderuit in haar stoel, terwijl in het roems aan’t kwetteren met haar 2 collega’s. Iets later kreeg ik van een andere meid die alles een beetje gevolg had te horen dat ik een gek was en dat ze eigenlijk niet met me op de kamer wilde. Eigenlijk wilde ze het hele gebeuren haar eigen draai er aan geven, liever dan toe te geven waar het echt om ging. Niks nieuws onder de zon vertelde die meid me, ze doet wel meer van die gekke zaken.
We gingen terug naar de andere kant van de bar zitten en even later stelde OB, Carmen aan me voor, zijn meidje blijkbaar. Nu ze zag er zeer goed uit en ze beviel me wel. OB trok zich terug en nu zaten we daar. Een beetje als 2 pubers die niet goed wisten hoe het nu verder moest. Inwendig vond ik het wel grappig. Voelde zich allemaal zeer komisch aan voor mij. Ze stelde voor om verder kennis te maken in de kino, dus hup naar de kino. En nu kreeg ik ook een volledig zicht op de meid, zag er verdomd lekker uit en wat een heerlijk klein kontje, twee handjes groot. In de kino eerst de go’s and no go’s geklaard en dan onderging ik een kontrole! Blijkbaar had OB haar zeer goed gebriefd over mij. Het eerste voorzichtige tongkusje en mijn badjas werd geopend en ik werd gewikt en gewogen met als eindoordeel dat ik goed bevonden werd voor Duty. Sleutel gaan halen voor een kamer boven.
Kamer nr 6 indien ik me niet vergis, eigenlijk 2 kamertjes met in de eerste kamer 2 douches, een WC en een wastafeltje. Door de andere deur naar de workroom. Ons ontdaan van de weinige stoffen die we aan hadden en toen zag ik pas duidelijk wat een mooie meid ze was. Me naast haar in bed genesteld en eerst nog rustig een sigaretje gerookt en nader kennis gemaakt. Snel nog een muntje geknabbeld en haar in mijn armen genomen. De eerste zoenen vlogen al in het rond, haar blik, aanvoelen en de eerste handelingskes besloten me haar maar gelijk gerust te stellen, de eerste 2 uurtjes zou de mijne blijven. Ik heb nooit lang nodig om zoiets aan te voelen en ik wist direct dat het wel goed zat met haar. De zo befaamde klik was er en het zoenen was werkelijk alsof je met je vriendin ergens lag te vrijen. Wat een heerlijke meid en toen ik haar poesje in ogenaanschijn mocht nemen, jongens wat een klein mooi kutje was dat. Echt het kleinste spleetje dat ik gezien had, nu begreep ik de keuring voordien in de kino.
Blazen vond ik van zeer hoge kwaliteit en de Paaseieren werden goed behandeld, likken, zuigen en de balletjes helemaal verslindend. Totaal niks op af te dingen. Haar terug omhoog getrokken en een heerlijke zoenpartij ervan gemaakt. Voorzichtig met vingertje haar poesje strelend en zij rustig met LittleOne spelen. Geen geruk of gehaast, heel teder met haar lieve handjes laten begaan. In niks haar moeten bijsturen, alles heel spontaan en rustig. Op dit moment was ze net echt je vriendinnetje. Ik zei haar dat ik haar ging inpakken en meeneem, haar nooit meer zou laten gaan. OudeBelg zou haar nooit of te nooit meer terug krijgen. Ze schoot in een schaterlach en bedankte me voor het complement. Voor het intieme gedeelte had ik wat schrik, LittleOne stond dus snoerhard terwijl ze opsteeg. Jongens wat een strak poesje, niet normaal. Lachend keek ze me aan terwijl ze langzaam de volle lengte in zich opnam en me eerste rustig begon te berijden. Na een minuutje had ze alle voorzichtigheid en misschien ook de angst laten varen en gaf ze vol gas. Haar onbesuisdheid ontlokte wel een paar maal een kreetje en bezorgd dat ik was, informeerde ik of alles in orde was. Ja alles was goed zei ze lachend en zonder ook maar voorzichtiger te worden gaf ze vol gas. Nu ja zei ik, liefde moet een beetje pijn doen zei ik plagend. Wederom een schaterlach.
Ze richtte zich volledig recht en bereed me als een volleerde amazone, haar toeters wiegelden op en neer voor mijn ogen. Dan liet ze zich achterwaarts zakken en steunend met haar handen op mijn benen bleef ze me zwoel aankijkend berijden. Een mooi zicht op haar mini kutje die mijn leuter omhelsde. Jongens wat een zicht. Ik moest haar van mij nemen, ik wilde nu nog niet komen, nu echt nog niet, ik wilde met volle teugen van haar genieten. Na een paar stelling veranderingen even een pauze nemen. Toen ik weer een beetje bekomen was begon ze met te droogneuken en volop te tongzoenen. Ze begon weer aan LittleOne met haar mondwerk en plaatste haar poesje op mijn mond. In 69 een tijdje bezig geweest, wat een lekker kutje, ja het verkleinwoord is hier echt wel op zijn plaats. Ze nam een nieuw condoom en terwijl ik haar kutje verder likte bracht ze die aan. Ging dan over in reverse cowboy en ook hier liet ze zich gaan, dan vooroverbuigend, dan rechtop op mijn paal, dan liet ze zich op mijn borst neer. Beentjes vooruit en mijn leuter een heerlijke behandeling geven. Overgegaan naar missio, en hier ook verschillende stellingen. Tenslotte laten knallen in Doggy.
We hadden nog een 20 tal minuutjes en in niks stuurde ze aan om de kamer te verlaten. Een beetje liggen nagenieten met een babbeltje en tussendoor zoenen. Ze vertelde me dat ze de job nog maar 4 maanden deed en dat ze het graag deed. Ze wilt ook haar klanten een tevreden gevoel geven. Nu daar is ze bij mij 100% in geslaagd. Haar gelijk maar gevraagd om tegen half 12 maar te komen opzoeken om een vervolg er aan te breiden, wat ze beloofde ook te doen. Samen douchen en gaan afrekenen. OB had ons al naar de theke zien gaan en wachtte me op in het overdekt terras. Mijn stralend gezicht sprak boekdelen, ik wist het, ik wist het zei OB. Als je met die meid gaat blijf je minsten 2 uur weg. Ik bracht OB op de hoogte dat ik ze tegen 23:30 uur weer geboekt had voor een vervolg. En gelijk zagen we Carmen weer voor een kamer verdwijnen. Hetgeen OB een beetje ongerust maakte, want nu moest hij zich spoeden om haar nog te kunnen boeken. Gelukkig voor hem was ze na een kwartiertje al weer klaar.
Ik ging even weer wat trappen lopen en een watertje drinken aan de bar, maar ik kon het daar niet meer keren door de muziek dan maar naar de Oriëntaalse Ruimte gegaan, waar het eigenlijk niet veel beter was. De bar en de ruimtes erboven, was onderhevig van het boenke boenke met balkan muziek. Heb echt niks tegen de muziek ansich, op mijn GSM staan zelf meer dan 200 Manele muziek. Maar wat afwisseling had echt wel gekund, vind ik.
Een stuk pizza genomen welke me zeer smaakte, glaasje water ( drink altijd zeer veel water) en op het terras wat gaan luieren. Hier geen last van de muziek en wat naar de voetbaluitslagen gekeken van het Duitse voetbal. Weer wat trappen gelopen, Paula een paar keer zien voorbij komen, maar mijn interesse in haar was al lang vervlogen. En dat zal ze wel gemerkt hebben ook. Denk tegen 23:45 waren OB en Carmen me aan het zoeken. Ik trof hen in de bar, dus maar snel weer om een sleutel. Kamer 11 dacht ik, rond bed met een douche op de kamer. Sessie had veel gelijkenis met de voorgaande, maar we kenden elkaar nu beter, van hare zijde straalde er nog meer vertrouwen in haar spel. Carmen is een meid waar ik gerust de hele dag mee op de kamer zou kunnen blijven zoals met mijn kleine blondo. De voordelen van A zijn de FT en dat ze me door en door kent, waardoor het spel ook wel eens ruwer kan uitdraaien, vooral van hare kant dan. De voordelen van Carmen, ze is nog closer, nog meer “het” vriendinnetje wat ze vooral heeft door haar jeugdige leeftijd. A is dan met haar ouderdom veel meer een vrouw. Waarmee ik totaal geen afbreuk zou willen doen aan geen van beiden.
Weer enorm genoten van Carmen haar spel, tijdens cowboy, in tegenstelling tot de vorige keer, waar haar C borsten heerlijk op en neer wiegelden, gingen ze deze keer van buiten om dan naar binnen tegen elkaar te kletsen. Telkens weer opnieuw, gewoon heerlijk om ze te zien en zeer geil. Een kleine beweging met mijn handen en ze wist gelijk wat ik wilde. Op haar knietjes en gespreid kwam ze met haar mini kutje boven mijn mond zitten. Heerlijk om ze zo te mogen likken, ze genoot er blijkbaar ook van. Ze stuurde haar bekken zodanig dat ze telkens weer op en terug weg van mijn tong bracht. Hetgeen me op het idee bracht om niet meer te likken, maar telkens haar een tik met mijn tong tegen haar klit te geven. Na zo een hele tijd met die tongkletsjes te zijn bezig geweest, denk wel een 25 tal minuten en mijn tong zelf al stijf er van werd liet ze zich voorover op mijn gezicht vallen. Stamelend dat ik haar had laten komen. Of het nu echt was of gepeeld maakt niet uit, de illusie was perfect. Kwartiertje rusten in elkaars armen met strelen en zoenen. Ik ga haar nog geloven ook dat ze het graag doet. Tis natuurlijk voor de lieve centjes, maar als je er dan zelf plezier van hebt is dat voor haar en haar klanten mooi meegenomen. Vraag is hoe lang ze dat kan volhouden.
Om het kort te maken de hele revue passeerde weer met een paar stellingskes meer die we bij de eerste sessie niet gezien hadden. Ook al omdat ik nog zeer voorzichtig was en ze me nu vertrouwde in wat ik met haar wilde uitsteken. Ze voelde het ook telkens goed aan, dus sprake van enige dwang van mijnentwege was er totaal niet bij. Echt een meid die het je naar je zin wilt maken. De 2 uurtjes werden serieus overschreden, na bijna 2,5 uurtjes samen onder de douche en gaan afrekenen. Een zoentje en ze was zeer gehaast, er waren wachtende taxi’s. Een uitgebreide afscheid van OB of mij zat er voor ons helaas niet meer in. Zeer jammer voor mijn maat, voor mij was het minder spijtig. IK had 4,5 uurtjes mogen genieten van deze cinderella. Bedankt OB, het heeft voor mij toch wel de dag goed gemaakt. Afscheid genomen en onze polsbandjes afgegeven en OB heeft me netjes weer naar huis gebracht. Waarvoor mijn grote dank!
Of ik nog terug naar Sixsens zou gaan, Carmen is zeker altijd een bezoekje waard. Voor haar alleen al zou ik gaan. Maar dan moet A wel auf urlaub zijn. Het enigste wat me tegenhoud om vaker naar SS te gaan is de veel te luide balkanmuziek door de avond heen. Of ik zou de hele avond boven op de kamer moeten zijn met Carmen, lol
Nog eens bedankt voor het vrijkaartje, Sixsens, Relaxxx en Satanic Surfer. Natuurlijk ook Carmen en Oudebelg, zonder welke ik me er met grote waarschijnlijkheid stik zou verveeld hebben.
Cheers
If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.
-
Onderstaande 27 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:
Ace2 (19 april 2015),Badslippers (14 april 2015),biged (14 april 2015),Bluebear (14 april 2015),Eddy_V (14 april 2015),Flyerke (14 april 2015),ftchietgraag (15 april 2015),hasta la pasta (14 april 2015),KanariePiet (14 april 2015),Kwakje (14 april 2015),Kwant (22 april 2015),Lekkerjong (15 april 2015),licky luke (14 april 2015),Marpet67 (14 april 2015),Nietsche (15 april 2015),noglangnietuitgewandeld (14 april 2015),Oudebelg (14 april 2015),pistoleeke (19 april 2015),salitos (16 april 2015),satanic surfer (15 april 2015),Sjeufke (14 april 2015),Sparky (14 april 2015),T&A Addict (15 april 2015),VAZKOR (16 april 2015),vrije jongen (14 april 2015),Wentelt Eefje (14 april 2015),Wijze grijze (16 april 2015)
Regels voor berichten