Naam: Kristina
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels & Spaans
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Lange zwarte haren, lichtjes golvend
Lengte dame : 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : Stevig postuur (vast vlees, geen kwabbelvet)/D-cup/Volle kont
Roken: ja, maar niet veel
Voordelen: Charmante dame, rustig en niet opdringerig, kletsnat kutje, GFE
Nadelen: Zoals al mijn veroveringen in Samya; komt achteraf te zakelijk over
Prijs : 50€/halfuur
Rapport: op uiterlijk 6.5/10, op technische vaardigheden 5.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.7/10
Presales: Ik was nog niet zo lang terug van de kamer en zat buiten wat te chillen. Zij komt ook naar buiten, we maken oogcontact en vervolgens zet ze zich bij mij op schoot. Een aangename conversatie ving aan. Terwijl streelden mijn klauwen haar op de meest sensuele plaatsen en gaandeweg kwam de geilheid terug. Een 20tal minuutjes later vertrokken we naar de kamer!
De betaalde tijd: Zeer technisch en verfijnd was het echter niet. Klungelig van haar kant, was meer mijn indruk. Maar dat maakte het anderzijds wel leuker en resulteerde in realistischer GFE-gedoe. Eerst wat met haar liggen muilen, knuffelen en strelen. Daarna een korte blowjob bij mij en ik vervolgens lekker gebeft bij haar. Een heerlijke kut die mooi nat wordt. Dan zijn we wat aan het droogneuken geweest… Zij op mij. En zo gingen we ook verder met neuken, nadat ze me voorzag van rubber. Na een poosje op die manier, deden we een kwartslag naar rechts en zo neukten we verder totdat ik uiteindelijk boven op haar lag. Ik zwierde één been van haar over mijn schouder en paalde haar op die manier verder totdat ik klaar kwam.
Aftersales: We hebben nog wel een paar keer hoi gezegd, maar echt aftersalen heb ik bij geen enkel wijf in Samya gedaan. Achteraf gezien, komt het allemaal heel zakelijk over. OK, het is ook business voor die mokkels, maar andere DVP’s in bepaalde andere clubs kunnen het toch beter verpakken, zeg maar. In Samya lijkt het me een ongeschreven regel dat men vooral investeert in uitgebreide presales en zich er met een halfuur vanaf probeert te maken. Aftersales brengt niks meer op, als de klant zijn sessie reeds betaald heeft.
Verdere opmerkingen: Aangename en rustige meid. Beetje mollig, maar blijft wel een sensuele uitstraling hebben. Ook mooie snoet. In tegenstelling tot de meeste andere Samya-wijven zit er bij haar toch ook nog wat inhoud in. Ik denk zelfs dat zij de enige was die onder invloed van iets was. Ik zou gerust nog durven herhalen met haar. Jaja, toch wel een aanradertje als je wel te vinden bent voor een korte GFE-sessie.
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!