Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 274

Threaded View

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    en zei tegen Eugenia terwijl hij op me wees: "Dat is Rimbolina, de drag-queen van Living Room. Als je hem een euro in zijn gat duwt gaat hij op high heels lopen en trekt hij je BH aan."
    Badslippers jij in de BH van Eugenia? Die kan ze daarna dan wel weggooien omdat hij te groot geworden is.

Tony's
    verjaardagsfeest was inderdaad een geslaagd feest zoals de beren al schreven in voorgaande recensies. Eugenia had goed haar best gedaan om voor een kado en een grote taart voor het feestvarken te zorgen en ze had mij een week eerder al gevraagd om bij de ijsberen te polsen of die ook met het kado voor Tony wilden meedoen. Ik wil dan ook alle beren die hebben meegedaan met het kado hartelijk bedanken voor hun vrijgevigheid, zelfs Cupido deed mee terwijl hij niet op het feest aanwezig kon zijn.

Het was leuk om weer eens ijsberen te zien die ik al een tijdje niet meer gezien had en het stralende gezicht om 00.00 uur van DJ Tony dat er iets georganiseerd was.
    Ik ben om 1.00 met Eugenia naar de kamer vertrokken en ik heb uiteindelijk om 4 uur de deur achter me dicht getrokken om deze de volgende dag om 17 uur weer te openen voor de party Tanz in den Mai wat voor mij Ficken in den Mai werd.

DJ Tony vroeg mij ook om namens hem op het forum alle beren en dames hartelijk te bedanken voor het naar de party komen, het kado en de taart!

2. Onderstaande 3 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

amigo70 ( 4 mei 2015),Badslippers ( 4 mei 2015),Cupido ( 4 mei 2015)

Regels voor berichten