-
En of ze terug is!!!
Gisteren heerlijke sessie met haar gehad het was nog even twijfelen of ik met Nicole of met Kitty zou gaan maar de beslissing werd makkelijk want Nicole was op de kamer en Kitty was vrij en daar moet je van profiteren want dat is uitzonderlijk!
Nadat ik wat gegeten had ging het naar de kamer voor een uurtje en er volgde weer een buitengewoone lekkere sessie, wat maakt Kitty nu zo speciaal ik weet het niet echt 1 ding kan ik wel noemen sommige andere dames gaan op een dusdanige manier liggen als ze je aan het pijpen zijn dat je net nergens bij kunt, Kitty gaat zodanig liggen dat je juist wel overal bij kunt God wat is die meid lenig ;-)
Na afloop zouden we samen een leffe gaan drinken maar bij de theke stond al een ijsbeer te wachten hij sprong bijna een meter in de lucht toen hij Kitty zag dus heb ik mijn biertje maar alleen opgedronken :'(
Daarmee kom ik meteen bij het volgens mij enigste nadeel van Kitty ze heeft geen after-sales niet dat ze dat niet zou willen ze krijgt er gewoon de kans niet toe :-(
Groetjes jos
-
Onderstaande 2 leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:
Eddy_V (20 mei 2015),MiniME (20 mei 2015)
Regels voor berichten