Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 412

Discussie: Geile Tijden, 2015

Threaded View

Last Online
    9 januari 2025 @ 16:58
    Discussies
    18
    Thanks
    189

Standaard

Heren,

Gisteren weer eens in GT geweest. In voorgaande jaren kwam ik er aanzienlijk vaker dan het afgelopen jaar, maar gisteren had ik gewoon weer eens zin om me te laten omringen door al dat vrouwelijk schoon. En wat lopen er een parchtige dames rond bij GT op dit moment. Zelfs op een verloren maandag aan het begin van de zomervakantie. Waar ik normaliter in een club een (in mijn hoofd) een to-do-list maak van alle dames, was het nu efficiënter om te kwalificeren wie er niet in aanmerking komen.

Ondanks alle wonderschone exemplaren werd mijn keuzevrijheid weer enorm beperkt door de entree van Lulu. Alles over haar is inmiddels wel bekend en we hebben een tentje in de tuin tot pretpark verheven. Nadeel is dat je er nog geiler uitkomt dan dat je naar binnen bent gegaan.

Ik wilde eigenlijk gelijk door naar de volgende, maar toen begonnen de storende berichtjes op mijn mobiel. Een belletje hier, een mailtje daar en die nog even app-en. De lust vergaat je dan een beetje, maar je hebt wel het voordeel om in de kleedkamer rustig om je heen te kijken. Vele mooie exemplaren kwamen terug van de kamer en bedankten hun adonis met een kusje op de wang of een kushandje. Conclusie voor mij: no-go! Dames die niet zoenen zijn niet interessant. Hoe mooi ook. Nadeel is alleen dat dit zo veelvuldig voor kwam dat een aantal (opvoorhand) favorietjes afviel.

De keuze viel uiteindelijk op Sabrina. Een bekend gezicht. Op de kamer heb je de illusie met Pamela Anderson te zijn. De service was redelijk. TZ, PZC, NMC, maar erg obligaat en erg gevoelige borsten blijkbaar.

Ik twijfel nu sterk over mijn toekomst bij GT. Het begint steeds meer op Oase te lijken. Nog net wat minder jachterig, maar de service van de dames is erg uitgekleed. Ik sprak één dame en die gaf vooraf haar gebruiksaanwijzing door. TZ kan wel, maar alleen bij boekingen vanaf 100 euro en voor het zoenen eerst mondwaterspoeling. Ik heb begrip voor ieders hygiene afwegingen, maar graag heb ik wel een soort van clubbeleid. In Hennef heb je de Hof-standard. Lekker duidelijk. Bij PSR hebben ze op de lockers de prijzen en de te verwachten service aangeplakt. Lekker duidelijk.

Is bij GT nu 50 euro per half uur voor PZC, NMC en Beffen de norm? Alles wat je meer krijgt (zoals bij Lulu) is bonus of meerprijs? Zou ik nog acceptabel vinden, maar sex zonder zoenen vind ik 'ramen-niveau' en dat zoek ik niet. Dan moet ik me richten op alternatieven. Duaal gevoel, want 'my god' wat zijn er mooie dames daar ;-).

2. Onderstaande 9 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 8 juli 2015),broodpoot ( 9 juli 2015),CCR5d32 ( 7 juli 2015),Liefhebberrob24 ( 8 juli 2015),MiniME ( 7 juli 2015),noglangnietuitgewandeld ( 7 juli 2015),seksenfun ( 8 juli 2015),T&A Addict ( 7 juli 2015),Teiresas ( 7 juli 2015)

Regels voor berichten