N.a.v. de post van Rex:
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
....Na lang wikken en wegen rond de klok van half 12 gekozen voor een trio ( Kim en Fiona), zien er allebei uit om door een ringetje te halen zo mooi. Maar dan............Service van deze meiden is gewoon bagger Niet zoenen, pijpen met condoom, niet vingeren, niet beffen, wat doen ze eigenlijk wel zou je je gaan afvragen???

Ik had er zo de pest in dat ik Fiona met een dildo heb laten spelen en Kim die echt een mooie kont heeft heb ik zo gruwelijk à la Rex Doggie geneukt, dat ze nu nog last heeft:thefinger

Ik heb na 20 minuten afgebroken en ben naar de receptie gelopen en mijn beklag gedaan. Ik heb gezegd dat ik dit een top tent vond / vind, maar met twee van zulke uit Keulen afkomstige domme Duitse snollen, verknal je een hoop van je goede imago als club zijnde. Excuses heb ik wel drie keer gehad ook van die Bokito beveiligings guy, maar ja daar koop ik natuurlijk geen mallemoer voor............................ZONDE ZONDE!!!!!....
en de opmerking van HM elders, is het wellicht een idee om een topic "Slechtste trio ooit in mijn ijsberenbestaan.... " te openen..