Haarkleur/-lengte : zwart / halflang

Lengte dame : 1.70 m

Postuur/Cupmaat :normaal / B

Nationaliteit/Taal : Nigeriaanse / Engels

Leeftijd : 29

Tatoeages/Piercings : nihil

Service: zoenen / beffen / vingeren / PZC / NMC

Voordelen: zeer lief en aanhankelijk

Nadelen: zeer lief en aanhankelijk

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 75 euro

Extra’s bij het bezoek: GFE

Vorige donderdag een uurtje mogen genieten samen met Maureen, een lachende parel uit Nigeria. Die glimlach, daar valt toch iedere man voor.
Kende haar nog van een vorig bezoekje aan YY, toen samen het bubbelbad gedeeld en aansluitend een stoeipartij in een van die open hokjes.
Maureen schuwt dus geenszins publieke sex,heb haar de afgelopen bezoekjes meermaals beertjes zien afwerken in de bioscoop en in de hokjes in de natte ruimte.
Herkenning van de Meid in kwestie: groot. Ze heet je van harte welkom van zodra ze je opmerkt, altijd plezierig als ze je vol op de mond komt zoenen, een stralende glimlach toont, en ze blijft dit ook de ganse dag doen,en behandelt je dan alsof ze je vriendinnetje is. Van zodra ze effe tijd heeft komt ze met je iets drinken, knuffelt je, ook al weet ze dat je enkele uren geen sex wil.
De goede houding uiteraard voor een Meid. Goede voor-en nasales, kan je het noemen, ik noem het gewoon een lief kind, die weet waar ze mee bezig is.
Daarkunnen andere vrouwen nog een puntje aan zuigen.
De sex: zeer goed,zeker niet te professioneel afgewerkt, en je kan zowat alles met haar doen wat je verlangt, zoenen doet ze redelijk passioneel, knuffelen en teasen tot zeer goed. En met zulk een stel lippen kan je je aan een heerlijke pijpbeurt verwachten. Dat geeft Maureen je dan ook.
Aan standjes geen gebrek, we hebben daar beneden pagina 1 tot en met drie van de kamasutra afgewerkt.
Maureen lult niet over 5 of 10minuten extra, de twee keer dat ik met haar ben geweest, keek ze zeker niet op de klok, en nu liep het uurtje zelfs uit tot een uurtje en 15 minuten.
Groot voordeel, Maureen vroeg bij de afrekening geen cent meer dan het uurtarief. Wat niet wegneemt dat ik haar niet wat fooi heb gegeven, maar dat was volledig mijn beslissing.
Een echt pareltje, deze immer lachende en giechelende Nigeriaanse schat.
Eentje om te koesteren, en hopelijk voor rplover blijft ze nog een tijdje. Het voeltaltijd goed een vriendinnetje in huis te hebben daar in YY

rplover