Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Aisha (Turkse)

Threaded View

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht Aisha (Turkse)

Naam: Aisha
    Nationaliteit/Taal : Turkse / Koolschoppen Duits en belabberd Engels (woont in Vlaanderen trouwens.
    Leeftijd : Niet gevraagd, maar ik denk zo rond de 30
    Haarkleur/-lengte : Zwarte lange stijle haren
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : Niet het mooiste model, veel babyvet, slappe tieten en hangende kont
    Tatoeages/Piercings : Onderarm
    Roken: ja
    Voordelen: Best een knappe kop op een ondermaats lichaam dat wel mooi verpakt was. Lekker stevige massage en heerlijke zoenster
    Nadelen: te veel blablabla tijdens de erotiek en op momenten dat blablabla niet wenselijk is.
    Prijs : 100/uur
    Rapport: op uiterlijk 6/10, op technische vaardigheden 7.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.4/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? Een tikkeltje GFE
    Service: TZ, PZC, NMC, droogneuken, Beffen, Vingeren

Presales:
    Redelijk opdringerige meid in de barruimte, maar heeft toch iets charmant en niet te pusherig over haar. Ontwapende glimlach en min of meer “de klik” resulteerden in mijn besluit om haar te gaan vogelen.

De betaalde tijd:
    Begonnen met een lekkere stevige massage, die voldeed aan mijn verwachting. Daarna wat beginnen zoenen, knuffelen en droogneuken. Ze heeft me vervolgens ook gepijpt, maar dat was geen hoogvlieger. Daarna heb ik haar kut gelikt en ik moet zeggen dat ze onmiddellijk heftig nat werd. Tussen dit alles door had ze veel te vertellen en grapjes te maken. Ik had daar op dat ogenblik geen boodschap aan en het begon me zelfs te irriteren. Het was misplaatst en niet wenselijk te midden in het heetst van de strijd. Als ze uiteindelijk haar zegjes gedaan had, zijn we beginnen stengelen. Eerst ik op haar, daarna zij op mij en tot slot cowgirl reverse. Mijn favoriete modus. Dus ik kon wel klaar komen binnen het uur. Over het neuken kan ik kort zijn: ze heeft techniek en ze weet hoe ze je moet raken, maar het aanvoelen wat en hoe ik het wil, daarin schoot ze tekort. Het neuken zelf kwam op mij allemaal gehaast over, terwijl ze bij het voorspel en de massage tijd genoeg leek te hebben.

Aftersales:
    Niet van toepassing, want ik ben na haar meteen vertrokken.

Verdere opmerkingen:
    Ik noem haar een middelmatigheid die beter kan. Het is niet ondenkbaar dat ik met haar nog eens in herhaling val, maar dat zal toch alleen zo wezen als er niets beters in YY rondhuppelt. Is ze een aanrader of niet? Als je valt voor haar mooie snoet en je bent niet afkerig van wat vetrolletjes, dan zou ik het zeker niet afraden. Maar leg de verwachtingen ook niet al te hoog. YY is eerste club waar ze werkt, heeft voorts altijd achter de vitrines gewerkt in Antwerpen en Duisburg!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (22 oktober 2015),Bluebear (22 oktober 2015),sofaking (22 oktober 2015)

Regels voor berichten