�� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
Discussies
128
Thanks
12.487
iemand nog iets voor de rondvraag?
Eindelijk was het dan zover: de 4e woensdag van de 11e maand, een 30-tal vooraf opgegeven agendapunten en enkele diehards die zich vrijwillig hadden aangemeld voor de kwartaalmeeting.
Telkens is het weer een opgave om een geschikte locatie te vinden, maar aangezien de naakte waarheid deze keer maar eens op tafel moest komen, werd voor het altijd gastvrije Babylon gekozen.
De huur van de vergaderruimte is recentelijk omhoog gegaan naar 60,- pp, vermoedelijk om de gedane investeringen enigszins binnen een verantwoorde termijn terug te kunnen verdienen.
Dat mag de pret echter niet drukken, want alle voorzieningen waren aanwezig om een lange vergaderdag zowel efficiënt als comfortabel te laten verlopen. Weliswaar heeft de bediening weinig tot niets om het lijf, de inzet komt uit een goed hart zullen we maar zeggen.
Een van de deelnemers had zich onder voorbehoud bij mij aangemeld en zowaar.. Vrijwel gelijktijdig reden we het parkeerterrein aan de achterzijde op. Zijn naam doet geen recht aan zijn staat van dienst, maar het is een feit dat Newbear veruit de jongste van het mannelijke gezelschap was. Terwijl deze formeel reeds gepensioneerde deelnemer snel naar binnen liep vanwege de kou, moest ik nog even de koffer induiken voor mijn entreebewijs.
Feitelijk was ik vandaag illegaal aanwezig en als puntje bij paaltje zou komen, dan zou ik mij zelfs van stemming moeten onthouden en zou mijn potlood ongebruikt blijven.
Wat was namelijk het geval? Een gewaardeerd lid die voornamelijk de vergaderingen kan bijwonen in combinatie met een sluitend alibi, bleek deze maand te druk te zijn met andere activiteiten zoals de reallifesoap serie Gouden Tijden Slechte Tijden.
Sportief als hij is, stelde Pistoleeke zijn entreebewijs aan mij ter beschikking waardoor ik voor de zesde keer dit jaar Babylon als klaploper bezocht heb. Met dit valse identiteitsbewijs werd mij probleemloos toegang verschaft tot de vergaderzaal.
Dank voor deze geste en zoals aangeboden volgt er voor de eerste kwartaalmeeting in 2016 een aanbod retour aan Pistoleeke.
Nieuwsgierig hoe de rondvraag zich zou presenteren, besloot ik om deze keer niet de leveranciersbel te gebruiken maar mij gewoon als "gast" aan te melden bij de ingang. En verdraaid! Uit alle hoeken en gaten kwamen de vragen op mij afgevuurd!
Nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik nog tot in de avond de tijd zou nemen om op alle vragen in te gaan, kreeg ik de gelegenheid om mij even op te frissen. Vervolgens in het prachtige rode clubuniform op weg naar de lunch ruimte.
De tijden dat een clubstropdas nog tot de verplichte dresscode behoorde, ligt gelukkig al weer geruime tijd achter ons. Toch heb ik aan het begin van de vergadering altijd even een wat "naakt" gevoel.
hasta la pasta bleek op dat moment reeds wat voorwerk aan het doen te zijn en Lesyeux stond samen met Bubbelbader aan de vergadertafel. Prettig kennis te maken met deze liefhebber van ehhh.. bubbelbaden en in de loop van de dag wat ervaringen met elkaar uitgewisseld zoals dat collega's betaamt.
Één van de agendapunten betrof het onderwerp ontboezemingen en gênante momenten. Hiervoor was een tot driezitter gepromoveerd tweezitsbankje gevonden. Lag het aan de ontboezemingen of aan het feit dat we akelig gezellig dicht tegen elkaar aan zaten? Ik kreeg het in ieder geval behoorlijk warm!
Ik zie dat de details het forum (nog) niet bereikt hebben en vertrouw ook op de discretie van de aanwezigen om dit zo te houden.
Laten we wel wezen...de oudste dvp ooit is nog tot daar aan toe, maar een dvp die geen dvp maar een hvp bleek te zijn, is echt te gênant om in detail in de notulen op te nemen!
Gedurende de middag wat rondgekeken, bubbelbad benutzt, saunaatje gelijktijdig met Lesyeux gedaan en smalltalks met de mij bekende meisjes als Bianca, Gabriëlla, Alice, Claudia, Monica en de grappige bardame die na een jaar van afwezigheid weer terug was (Renate als ik mij niet vergis).
De rechaud werd in de middag telkens aangevuld met pannekoeken/flensjes. Errug lekker, heb er uiteindelijk 5 gegeten met kersen en poedersuiker (het effect hiervan daags erna laat zich raden..).
Echt behoefte aan een 1-op-1 gesprek met één van de aanwezige dames had ik nog niet. Zoals Newbear elders ook al schreef: Aan de ene kant vraag ik mij af wat ik hier deed, aan de andere kant blijft het bezoeken van oa Babylon toch trekken, zelfs als de opkomst van de vaste bewoners wat tegenvalt.
Viel het dan zo tegen? Dat dan ook weer niet, maar de aanwezigheid van de dames geeft mij niet meer het opwindende gevoel zoals voorheen. Het rustige middagje relaxen en kletsen met de andere gasten was prettig. Deze keer wat minder met Newbear met wie het fijn praten is over het leven buiten de clubs. Heb veel aan de vergadertafel gestaan en nader kennisgemaakt met oa Bubbelbader en een Duitse bezoeker die stamgast is geworden, sinds de keer dat ik hem in de zomer aantrof. Aardige personen met gevoel voor humor!
Dat kan je van de meeste Duitse bezoekers daar niet zeggen.., arrogant en zonder één keer te lachen zie je ze de hele dag in de club staan. Ik begin de dames steeds meer te geloven dat zij het liefste met Nederlandse bezoekers te maken hebben (en met enkele Vlamingen uiteraard ).
Pas tijdens een hapje eten rond de klok van half zes werd mijn nieuwsgierigheid gewekt door een slanke blondine.
Er bleken die avond uiteindelijk nog twee agendapunten te bespreken zijn:
-1 de langharige Roemeense slanke blondine (girl next door type)
-2 een langharige zwarte parel
Ad1 Roemeense blondine
Na een kort praatje op de ronde bank in de bar verplaatsen wij ons naar de kino. Het was niet zo druk deze woensdag en ook haar had ik deze middag het merendeel van de tijd op haar bankje zien liggen. Mooi meisje, naam vergeten (leek een beetje op Tina). In de kino leek het wel of zij werkelijk nog niets gedaan had die dag..en toen had ik mijn tong nog keurig in mijn mond gehouden!
Overtuigd van haar sterke punten werd dit 1-op-1 gesprek vervolg in één van de kamertjes bij de kino. Wat het was weet ik niet, maar nadat zij van beneden terugkwam leek haar geile bui over. Een standaard half uurtje volgde, waar niks mis mee was, maar waarvan ik het prima vond dat zij het allemaal binnen 30 minuten wilde afronden.
Terug gekomen in de bar nog wat mededelingen in de groep besproken en ineens werd mijn oog getrokken door een zwarte parel met een verleidelijke glimlach. Subtiel schuurde zij haar kontje tegen mij aan toen ze een drankje "moest" halen. Door de waarschuwende opmerkingen van hasta la pasta besloot ik nog maar niet op haar avances in te gaan.
Bubbelbader en hasta la pasta begonnen weldra aan de terugreis en we namen vast afscheid voor het geval ik alsnog op een kamer zou belanden.
Ik ging nog een rondje lopen en met een bak koffie op een bankje plaats genomen.
Na 5 minuten was er nog niets gebeurd en kwam Lesyeux er nog even gezellig bij zitten zodat hij goed uitzicht had op Bianca... (wat daarvan het effect was heeft hij zelf inmiddels al beschreven, al moet ik zeggen dat hij nogal bescheiden in zijn verslag was...als je zag hoe die twee met elkaar bezig waren...!).
Op naar de kino dan...als er geen leuke dame zou zijn dan zou ik ook mijn boeltje pakken en op huis aan gaan.
Maar het lot was mij gunstig...
Ad2 Zwarte parel
Het was die glimlach en haar zachte huid die mij aantrokken. En dat dit gebeurde mag gerust een wonder genoemd worden. In een grijs verleden heb ik nog eens een aantal maanden gehokt met een Surinaamse. De herinneringen aan deze furie stonden altijd in de weg om met een zwarte dame te gaan. Zowel door de zeer positieve als de minder aangename herinneringen.
Maar nu gebeurde het dan toch. Zij was mij gevolgd richting kino en kwam gelijk op mij zitten en begon te zoenen als of ze niet alleen genoegen nam met mijn amandelen maar zelfs m'n strottenhoofd wilde beroeren met haar tong!
Dit ging zo een tijdje door waarbij mijn hand subiet richting haar poesje gedirigeerd werd...wauw...oude tijden leken te herleven.
Kamertje in de kelder opgezocht en een uurtje of zo intensief gedebatteerd met Juliet, naar eigen zeggen een Française, maar met haar roots duidelijk in donker Afrika, Guadeloupe, Frans Guyana of één van de andere Franse koloniën (u weet wel, de goede oude tijd, toch...?)
Heb geen paspoortje aangetroffen in het Babylon topic. Zij vertelde dat zij hier nog niet zo lang aanwezig was.
En ik heb mij aan mijn goede voornemen kunnen houden, om mij voortaan niet meer zo in de achtergrond van de dames te verdiepen en aldus kan ik niet meer zeggen dat zij een leuke, lekkere, geile gekke meid is.
En zo kwam er in de loop van de avond een einde aan een lange, onthullende, gezellige, zo nu en dan geile en vooral relaxte kwartaal meeting!