Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 323

Threaded View

Last Online
    17 oktober 2019 @ 07:39
    Discussies
    3
    Thanks
    9

Standaard

Niet moeilijk overdoen. Gewoon "vooraf" zeer goed afspreken door te zeggen "hoelang" je wil kamperen met haar. De bal ligt dan in haar kamp (zeg dat dan ook duidelijk), heeft enig gehakketak van haar zijde helemaal weinig zin. (Ze was verwittigd, no excuse). Je kan dit "tactisch" aanpakken : vertel haar hoe beter ze presteert, hoe langer het "kan" worden.
    Voor degenen die "veilig" willen surfen : zeg voor de start, half uurtje. Is het de moeite waard, wat er gepresteerd wordt op kamer, kan je "tijdens" je sessie er nog altijd langer van maken. (op z'n Duits bvb. " Oh Schatz es ist SOOO Gut mit dir, lass uns ne Stunde spass haben"... enzoverder... Simpel genoeg ? (en geen financiële afzetterij).

ps. Heb zelfs (in mijn vorig ijsbeerleven) in een "welbepaalde" club met een dvp mee geweest, die er totaal niets van bakte. Niets mocht, zelfs haar kont aanraken was "verboden". DUS : na 5 minuten hield ik het voor bekeken. Me berenvel aangetrokken en de kamer verlaten.(DVP in alle staten van ontbinding). Direct naar de theke gegaan. Me grieven over deze dvp overgemaakt, baas tent is erbij gekomen. Alles OK, NUL euro moeten betalen. Dvp werd nadien door de baas van de tent apart aangesproken en op de vingers getikt. Sta gewoon op je strepen. Zowel qua tijd als service. Beter voorkomen dan genezen.
    Laatst gewijzigd door creamontop; 6 juni 2016 om 14:14 Reden: terug tikfoutjes
    De kunst van een vrouw is, net het omgekeerde bedoelen van wat ze zegt.

2. Onderstaande 3 leden hebben creamontop bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (10 juni 2016),Nedlovefkk ( 6 juni 2016),Sjeufke ( 6 juni 2016)

Regels voor berichten