Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 2215

Discussie: Heaven7, Algemeen

Threaded View

Last Online
    Gisteren @ 14:14
    Discussies
    3
    Thanks
    1.793

Standaard

Vorige week ben ik snel terug gegaan naar H7 en wel uit pure nieuwsgierigheid naar een dame die ik gespot had bij mijn laatste bezoekje. Een fraaie dame met een overheerlijk voorgevel en een lief koppie. Luana dus. Ik had het al aangekondigd dat ik terug zou komen, maar dit was wel sneller dan verwacht. Maar ....? Ik had vette pech. Deze dame was er niet en zou die dag ook niet komen ...@#$%^&&#@.

Nou ja, niet getreurd want hier loopt meer lekker 'spul' rond. En helemaal FKK.
    Eva (die Bombe) had ik natuurlijk direct gespot, maar nog ff verder kijken. Andere dames die ik op mijn lijstje had staan bleken er ook niet te zijn. Goh, heb je een keer goede voornemens, kun je ze niet tot stand brengen. Life sucks af en toe, nietwaar ....
    Tijdens een wandelingetje buiten spotte ik een heel leuk koppie, met een prachtig figuur. Lekker aan een sigaretje met een vriendinnetje. Er maar eens tegenover gaan zitten en met z'n drieën beetje zitten kletsen. Dat koppie vond ik steeds leuker worden alhoewel ze wel wat schuchter over kwam. Dat is vaker zo met 21 jarige dames en op zich heb ik het daar niet zo op. Liever ietsje ouder dus. Maar dat koppie en dat figuurtje deed het um wel. Dus gevraagd een sleutel te halen en naar een kamertje vertrokken. Lorena werd het dus.

Aangekomen antwoordde ik maar eerst kennis te willen maken tijdens een half uurtje. Dan doet ze OF haar best om te laten verlengen cq je op herhaling te laten komen (klanten binding noemen ze dat) OF ze doet dat niet en maakt zich er van af. Ik had het gevoel dat ze hier een middenweg probeerde te bewandelen want de sessie werd een beetje zo zo. Geen vlees noch vis, weet je. Wel aardig maar niet geweldig. Geen sessie waarbij je over enige tijd nog precies weet welke kamer je had oid.
    PZC ging met de nodige tegenzin leek het wel, dus gevraagd of ze liever PMC deed. En dat bevestigde ze vlot. Dus ben ik hiermee akkoord gegaan want de dames moeten niets doen wat ze niet willen. Jammer vond ik het wel en het was het eerste min puntje.
    Meerder standjes geoefend en alles was wel aardig. Missio bleek nog de meeste voldoening te geven omdat je dan ook een beetje klef kunt tongen. Of wat er voor door ging. Redelijk vlot tot een schot gekomen.
    Al met al was ik content dat ik een half uurtje had gekozen en ik vond het wel zonde van zo'n lekker dametje. Toch haar (uiteraard) netjes bedankt, afgerekend en een lekker biertje gaan nuttigen.
    Vandaag nog eens gekeken, maar ze staat inmiddels ook niet meer op de site. Dus mss was dat het wel ....?

Daarna nog met wat dames zitten dollen en kletsen en op een gegeven moment vond ik het welletjes. Lekker gaan douchen, aangekleed en de lange rit huiswaarts aangevangen. Het was toch weer een gezellige tijd die ik hier had doorgebracht en ik vind deze club toch wel steeds leuker worden. Ondanks dat ik een minder goede keus had gemaakt. Kan gebeuren en hoort bij het risico van deze hobby.

Kom hier graag over enige tijd weer terug.
    Groet,
    K

2. Onderstaande 4 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (22 juni 2016),pret (22 juni 2016),Sjeufke (22 juni 2016),Wentelt Eefje (23 juni 2016)

Regels voor berichten