vertaald met Babelfish: Sassenheim – Sylvie

Na het zien van haar profiel bij http://sylvie.profieltje.com/h/default.asp en het lezen van sommige positieve commentaren op hookers.nl maakte ik een afspraak en ging haar zien. Zij ontving me met haar echtgenoot in hun huis. Na een beetje praten en overeenkomst over tarief en voorwaarden in de woonkamer nam zij me mee naar de slaapkamer en waste zich en me. Wij leggen dan op het grote bed en ik onderzocht haar schitterende lichaam. Sylvie is een humoristische knappe dame van rond 31 jaar met een goed gevormd voluptueus lichaam en grote natuurlijke borsten cup D. Ik streelde en kuste haar overal waarvan zij genoot, ik volgde door met uitgebreide cunnilingus die haar naar een climax bracht. Dan deed zij mij een condoom om en masseerde mijn penis tussen haar grote zachte borsten in de Russische stijl tot ik kwam. Na een tijdje wij zijn begonnen opnieuw te gekscheren en te knuffelen en zij speelde mijn penis tot die opnieuw rechtop stond. Zij knielde op het bed en ik penetreerde haar met kondoom in doggy stijl terwijl ik naast het bed stond en bonzend haar ronde billen, tot wij climaxten in symfonie. Dit was een zeer erotisch uur met een dame die net zoveel van sex houdt als ik. Zij rekende me 80 euro en ik voelde mij zeer goed behandeld en beschouw het als het een uitstekende zaak.

original text: Netherlands - Sassenheim – Sylvie

After seeing her profile at http://sylvie.profieltje.com/h/default.asp and reading some positive comments on her at hookers.nl I made an appointment and went to see her.
She received me with her husband in their home. After some Smalltalk and agreement on tariff and conditions in the living room she took me to the bedroom and washed herself and me. We then lay on the big bed and I explored her gorgeous body. Sylvie is a fun loving good-looking lady of around 31 years with a well-shaped voluptuous body and large natural D cup breasts. I caressed and kissed her allover which she enjoyed, I followed through with an extensive cunnilingus which brought her to a climax. Then she slipped a condom on me and massaged my penis between her big soft breasts in the Russian style until I came. After a while we started joking and cuddling again and she played my penis until it stood firm again. She kneeled on the bed and I penetrated her with condom doggy style standing next to the bed and banging her round buttocks, we climaxed in symphony.
This was a very erotic hour with a lady that loves sex as much as I do. She charged me 80 euros and I felt treated very well and consider it an excellent deal.