Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Threaded View

Last Online
    11 december 2024 @ 04:51
    Discussies
    3
    Thanks
    227

Standaard Zhuzha Party Amoroso Greven

3 augustus op de party geweest van Zhuzha in Greven. De lineup was zo uitnodigend dat ik er wel heen moest !!
    Sexy Susi, Karina, Mandy en Zhuzha zelf natuurlijk..
    Plaats van handeling Amoroso in Greven. Een mooie club, met veel faciliteiten waaronder een whirlpool, die ook beschikbaar was.
    Kwam binnen tegen 1415, Susi opende de deur en kwam gelijk ter zake: "Ha Hollander, da sind nicht viel manner, du must 6 mal spritzen Heute !!! ".
    Pff heb ik weer, betaal je 120 euro, krijg je ook nog een taak mee. :-)
    Sexy Susi is een type apart, al moet ik zeggen dat ze nog steeds een topfiguur heeft, vooral haar kontje is fantastisch, Waar je aan moet wennen , en dat ben ik inmiddels , is het eeuwige gekwebbel tijdens de sex. Je kunt wel met haar lachen, zelfs tijdens het pijpen praat ze nog.
    Andere meiden waren ook top, Karinahh pijpt nog als de beste, het liefst deepthroat met gaggen, toch een mooi gezicht als je met 5 man op de bank zit, en ze werkt het rijtje af, waarbij ze niet wacht tot iemand klaarkomt, maar elke minuut naar de volgende en weer terug.
    Mandy genoot er ook van, na ca 3 uur party zat ze bij mij op de bank, ja liggen eigenlijk, waarbij een andere gast haar begon te bewerken met een vibrator, Daar genoot ze intens van, ze beet op mn hand om het niet uit te gillen, en kwam intens klaar. Jeetje die kan squirten zeg.... de vloer was drijfnat, maar oke handdoeken genoeg ..
    En Zhuzha?? Die hoorde je niet maar was continue gasten aan het deepthroaten, onvoorstelbaar wat een talent.
    Heb de opdracht van Susi niet helemaal afgemaakt, de teller is op 4 blijven steken, maar het was een leuke party, om 1945 gegaan,
    De pijp was leeg, wel Susi nog beloofd om 13 augustus naar Wagenfeld te gaan, dan is zij er ook.
    Eigenlijk was het jammer dat er te weinig mannen waren, met 20 ben je er wel, je krijgt dan te snel dat deze 4 kanjers wel willen maar de heren niet kunnen...
    Zeker voor herhaling vatbaar

2. Onderstaande 9 leden hebben sneivel bedankt voor deze bijdrage:

firstme ( 6 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 augustus 2016),guusg ( 9 augustus 2016),koosje12 ( 5 augustus 2016),mechelen ( 5 augustus 2016),noglangnietuitgewandeld ( 4 augustus 2016),pret ( 4 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 4 augustus 2016),wooley (13 augustus 2016)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten