Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
24 augustus 2016, 21:07
Vandaag ruim 30 graden in Limburg dus wat doe je dan als een verstandige Limburgse jongen, juist je zoekt een fijne saunaclub met buitenzwembad op. De keuze was gevallen op de SS mede omdat het er meestal met deze temperaturen zeer gezellig en druk. Druk was het zeker ( ook op de weg het oogst seizoen is weer begonnen dus veel landbouwvoertuigen dus reken op een beetje vertraging op de provinciale weg tussen Maastricht en Vaals) ik denk zelfs drukker qua heren als dames want de line up vond ik eigenlijk de hele dag een beetje tegen vallen qua kwantiteit en kwaliteit.
Rond 13.00 maar snel een brunch genomen en liggen bakken in de tuin er waren toen nog maar een paar bedjes vrij. De sfeer was relaxed en ontspannen, de buitenbar open wat wil je nog meer bij ruim 30 graden. De meeste dames lieten zich pas wat later in de middag buiten zien maar ik heb dan vooral ook van het weer e.d. genoten. Later op de dag iets meer op jacht gegaan en net de mooie donkere Amara mis gelopen ze had al een afspraak met een klant. Bulgaarse Sissi had niet zoveel zin rond 17.00 want het eten kwam zo en ja alsof je in een Bulgaars weeshuis zou zitten he daar moet je natuurlijk meteen bij zijn.
De bbq zelf was weer top vind dit toch altijd wel gezellig en lekker bij de SS die zoals eerder verteld het meer hier van moest hebben als de weelderige line up vandaag. Na het eten even uitbuiken en ineens had Bulgaarse Sissi wel lust nou toen had ik niet meer zoveel zin. En mijn oog was inmiddels ook wel gevallen op een andere Bulgaarse dame het bleek de bekende Crystal te zijn eindelijk na zoveel tijd eens een kennismaking. En Crystal heeft van de dag een absolute topdag gemaakt ik moet zeggen SS tot de volgende keer maar weer.
I just don't give a fuck
-
Onderstaande 13 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:
Agronymus1 (24 augustus 2016),Deantje (25 augustus 2016),Eddy_V (25 augustus 2016),kempie (25 augustus 2016),le_belge (25 augustus 2016),licky luke (29 augustus 2016),Mr Bluenose (24 augustus 2016),Nedlovefkk (24 augustus 2016),rolo (25 augustus 2016),Ryuhayabusa (25 augustus 2016),Sjeufke (24 augustus 2016),sofaking (24 augustus 2016),Wentelt Eefje (25 augustus 2016)
Regels voor berichten