Ongelooflijk goede dag in GT vandaag. Lekker weer, maar nog belangrijker: erg veel goede vrouwen (zie de opsomming van Randy en LD hiervoor)! Waar vroeger 60-70% top was, was dat de laatste maanden afgezakt naar 20%, maar nu was zeker 35-40% meer dan de moeite waard (9+) om de kamer mee op te gaan, dus een stuk beter.

Was lang geleden dat ik in GT meer toppers (9+) heb gezien dan ik fysiek aan kon op 1 dag, maar vandaag was het dus (weer) zover. Uiteindelijk 4x op de kamer geweest, maar er waren nog zeker 4 andere meer dan de moeite waard, maar helaas trekt ondergetekende dat niet meer op zijn leeftijd :D

Vooral de aanwinst van nieuwe Kazachstaanse, Litouwse, Russische en Roemeense dames was opvallend. Ook waren er een groot aantal dames uit Paradiso/Freude. Voldoende keus dus, en ben dan ook 12 uur in GT geweest zonder me een moment te vervelen. Het eten was ook niet slecht (pasta met vlees en champignonsaus), het zal toch niet zo zijn dat GT de weg naar de top weer terug gevonden heeft?