How happy a man can be at Planet Happy Garden???

Gisteren een absolute topdag gehad in PHG.
De hele Roemeense Top 3 was aanwezig en nog available ook.

Was nog maar net binnen of in het salonnetje zat Adela gewoon helemaal alleen mooi te wezen. Zo jong, zo mooi en zo alleen. Ze was heel verleidelijk aan een appeltje aan 't sabbelen en keek me lachend aan met die prachtige blauwe oogjes van haar. Alleen al de gedachte dat ze straks misschien, na het appeltje, aan mijn Willy Wortel zou liggen sabbelen, deed me snel naast haar neervleien.
Na een leuk gesprekje over koeitjes en kalfjes, op naar het tuinhuisje.
Adela heeft niet alleen een prachtig gezichtje met haar blond over zwarte haren en haar prachtige blauwe kijkers, maar ook haar lijfje is gewoon de perfectie zelve. Mooie, stevige B cup, strak kontje, mooi geschoren poesje. Dit toppertje kon ook gewoon op de catwalk in Milaan of Parijs hebben gestaan. Maar nee, nu lag ze gewoon naast mij, mijn W. Wortel lekker te pijpen. Daarna "she on top", werkelijk een unieke ervaring! Haar strakke poesje rond mijn lul, haar perfecte borsten in mijn beide handen, terwijl ze me zachte kusjes in mijn nek gaf. Ze ging traag op en neer, dan weer sneller en sneller. Ik krijg er nu nog koude rillingen van. Truely een perfect begin van een unieke dag.

Net terug op Planeet Aarde, wenkte Ina me al.
Ina is voor mij wat ik noem een vaste waarde. Helemaal mijn merk.
Een echte Lolita. Niet een mager ding, maar gewoon een mini-vrouwtje.
Alles perfect in proportie, maar gewoon mini. Echt heel speciaal.
We kunnen het echt heel goed vinden met elkaar. Ze kruipt met plezier tussen mijn benen, meemt Willy diep in haar mondje en kijkt me dan aan met van die onschuldige tiener oogje en vraagt dan speels : "Do you like it?"

To be continued...