Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Sabrina
Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Mijn wandelvriend Yankee was mij een week geleden voor met de keuze, maar is had Isabel onthouden.
En vandaag was het zover, toen ik binnenkwam waren veel dames op de kamer en wachtte ik 10 minuutjes gezellig aan de bar in samenzijn van de supergastvrouw Brenda.
Isabel kwam naar beneden en ik liet haar even gerust haar verdiende pauze nemen.
En toen naar kamer 5 waar ik die dag daarvoor met Aischa was geweest
Isabel is een vriendelijke slanke dame van 23 lentes, mooi compact lichaam met mooie grote siliconenborsten. Leuk blond krullend haar en 2 ondeugende bruine kijkers.
Op de kamer babbelt ze gezellig en lieten we direct de jacuzzi vol lopen, na het wasritueel gingen we vast op bed beginnen met een lekkere vrijpartij waarbij Isabel heerlijk met haar tong mijn lichaam verkende en al snel mijn tepels tot haar prooi had gekozen.
Prima zoenend lagen wij zo lekker op het grote bed en daalde Isabel naar beneden af waarbij tijdens het pijpen ook mijn ballen niet werden vergeten.
Het was een genot om met deze fraaie ondeugende meid te genieten
Ongelovelijk eigenlijk dat ze bij een ander huis niet eens telefonisch door de sollicitatie kwam , omdat ze niet voldeed aan het profiel. Nu deze knappe meid is blond met een warmbloedig uiterlijk uit Zuid-Europa, helemaal niets mis mee dus!
Het intieme gedeelte begon met dame on top, wat ze best lang volhield en ook lekker sexte. Daarna moest ik werken, en dat deed ik in missionarsstandje, dat ging lekker fel te keer om daarna de volgelopen jacuzzi te verkennen waar bij we elkaar streelden etc etc
Al met al een goede ervaring met een leuke knappe en gepassioneerde meid, ook een leuke babbel.