Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 78

Discussie: Stacy (Bulgaarse)

Threaded View

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Behorende bij verjaardagsverslag 27 januari 2017

Op mijn verjaardag (27-01) mocht Stacy de kop af bijten!

Stacy is geen onbekende voor me. Mijn vorige kamers waren voor 90% GFE. Met dat idee ging ik ook uiteindelijk met haar naar de kamer.

Stacy kwam de boel wat opleuken. Die gekke doos zorgde er voor dat de sfeer er al vroeg in kwam. Stacy is geen jaagster, maar heeft wel de eigenschap je gemakkelijk de kamer op te lullen. Ze gaf op een niet subtiele wijze aan dat kamer 1 bestemd was voor Teddy, vervolgens kamer 2 met KanariePiet en sexmachine kamer 3. Dat zijn er maten die er nog een schepje bovenop doen.....
    Deze Teddy stond ook nog eens op scherp.....een en een = twee. Hup, met Stacy naar kamer 11.

Die GFE-kamer......het liep helemaal anders. Het leek wel of Stacy pepers in haar r**t had. Het werd verre van een GFE kamer!. Een PSE'tje pur sang. De turbo stond er op! Als een raket! Ik ben een knuffelaar, maar daar had Stacy weinig goesting in. Kleine Sjeuf werd vrij snel 'ter hand' genomen. En wel op zodanige wijze dat er bijna geen houden aan was. De druk was er af. De laatste halfuur kamer is toch al weer een hele tijd geleden. Samen heerlijk gedoucht. Als cadeautje werd ik helemaal ingezeept! Als het aan Stacy had gelegen was er nog een tweede ronde aan vast geknoopt. Een verrassing zo aan het begin van de dag. Geheel tegen de verwachting in, kroop ik totaal leeg gemolken van de kamer!

tumblr_nj6eshqjOQ1td9mxco4_500.jpg

2. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

biged (11 februari 2017),Deantje (11 februari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (11 februari 2017),Manureva (18 februari 2017),Mr Bluenose (12 februari 2017),Patjax (11 februari 2017)

Regels voor berichten