-
2 november 2007, 11:44
Foutje
Helaas is dit een gedachte, die veel voorkomt bij ervaren Thailand-gangers, (ben er ook één, vanaf 1985 tientallen keren, waaronder een periode van een half jaar en een periode van twee jaar aaneengesloten) Thaise meisjes zijn niet gevoel-loos. De tranen van meisje A in Randy's verslag, waren absoluut geen krokodille-tranen.
Natuurlijk zijn er bedriegsters bij (niet een paar!) maar de meeste misverstanden die er zijn tussen Thais en Farang, zijn ontstaan door cultuur-verschillen. Daarom kan ik ook iedereen die de thais beter wil leren begrijpen, aanraden eens een paar boeken te lezen die over die cultuur gaan. Randy noemt in zijn verhalen een hele goede: Thailand-fever.
Inderdaad zullen de tranen van A inmiddels opgedroogt zijn en ook zal ze een andere Farang aan de haak hebben geslagen, maar dat is haar werk toch ook? Haar leven gaat ook gewoon door en de rest van de familie in de Isaan op de boerderij moet ook eten.... Maar de tranen van A vlak voor het afscheid van Randy waren heus echt en hadden niets te maken met het opwekken van medelijden.
Groet, Jaccoone
ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten