Mechelen, Fuen Faa Thai Massage, Oude Liersebaan 16, Tik
Haarkleur/-lengte : zwart / lang
Lengte dame : 1.62 m
Postuur/Cupmaat : slank/ kleine B
Nationaliteit/Taal : Thai /Engels
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : Kleine tatoo op bovenarm
Service: traditionele massage / B2B / erotische massage / prostaatmassage
Voordelen: Thai
Nadelen: Thai, beperkte levenskennis
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 80 eurp
Extra’s bij het bezoek: vestand op nul, want verstandelijk komt er weinig uit
Afgelopen vrijdag eens een Thaise massage geprobeerd. Door Randy warm gemaakt, en om eens te testen of cocoke gelijk heeft, wat hij te vertellen heeft over de gemiddelde Thaise vrouw.
Na her en der wat gelezen te hebben, gekozen voor een Meid die als uitstekend beschreven staat.
Was me dat eigenlijk een afknapper. Van mij, op een schaal van 10, een schamele 4. Geflest dus, op alle gebied.
Na binnenkomst vriendelijk ontvangen, en naar de kamer begeleid door Tik.
Gekozen voor een traditionele massage, aanvullend een B2B, en afwerken mocht wel op zijn prostaatjes :teuflisch
Hygiëne, ok, zeer ok, alhoewel ik nog rook naar het badschuim, heeft ze me van kop tot teen gewassen. Tot driemaal toe, vanvoren en vanachter. Gaf me al het gevoel dat ik een viezerik was, haha
Als dat eindelijk achter de rug was, weinig sensueel trouwens, begon ze me te masseren. Ik vrees dat elke Thaise massage in Belgenland eigenlijk gewoon hoerenkotjes zijn, voor een degelijke massage zal je dus wel in Thailand zelf moeten zijn. Een vriend vertelde me de dag nadien dat ik er verdorie moe uitzag, en na een weldoende massage zou je terug springlevend moeten zijn. En ik voel me steeds goed de dag na een saunaclubbezoekje, zonder enige vorm van massage, en na wel heel veel tik-tak :D
Als ze me gemasseerd had, is ze begonnen met een B2B, en was dat goed te noemen? Neen, voor mij niet, ik heb al andere B2B-beurten gehad, van Meiden van alle nationaliteiten, .... en ja, ook van Belgische Meiden.
Als uitsmijter heeft ze me een prostaatmassage gegeven. En ja, dat trekt haar cijfer op naar 4, anders was het een schamele 2 geweest.
Waarom zo laag beoordelen? Wel, heel erg simpel, uiteindelijk blijven we mensen, en mensen communiceren nu eenmaal graag met mekaar, alvast deze jongen. En neen, het was zeker niet de taalbarriere, maar wel de schamele kennis, algemeen. Niks kwam uit Tik uit.
Tik tak, tik tak, tik tak. En dat was het interessantste wat ik daar heb gehoord, het tikken van de tijd :green_smi
Over haar verleden, nul, nada, over hoe ze zich voelt, haar leven, nul, nada, noppes. Over koetjes en kalfjes, neen, geen zinnig woord kreeg deze Meid over haar lippen.
Ok, je gaat niet naar een massage of hoertje voor te praten, maar als er helemaal niks zinnigs uitkomt, dan is dat voor mij een afknapper, ik lach en praat al eens graag.
Dat ze kust, ja, ok, maar dat doet iedere Meid in een saunaclub, en heel veel in het skw. Met veel meer passie dan Tik. Verplichte kusbeurt? Neen, wat ik had het haar niet gevraagd om te kussen.
Heeft Tik haar best niet gedaan? Dat beweer ik dus niet. Anderen zullen weer tevreden zijn met dit soort vrouwen, voor mij is het toch maar niks, en zal het bij één keertje blijven.
Oftewel moet een Meid in café 'cocoxxxxx' te xxxxxx bewijzen dat ze toch iets anders in hun hebben, of uberhaupt iets in hun hebben.
Dan zal ik met graagte mijn mening herzien.
En we zullen binnenkort eens een Thaise Meid uitproberen in een saunaclub. Die Annie, dat kan niet zo en afknapper zijn, dat geloof ik nooit, moet toch iets inzitten.
De woorden van coco zinderen nog na in mijn hoofd. Oppervlakkig, totaal geen interesse in de dingen des levens. No money, no honey, en dat geloof ik best van hem. Ik moet niet vertellen dat hij me niet had verwittigd. Maar ik begrijp niet goed wat hij dan in hemelsnaam 13 maal in Thailand is gaan zoeken, buiten goedkope sex natuurlijk :D