-
12 november 2007, 22:04
Jenny uit Dom. Republiek
Naam : Jenny
Nationaliteit / taal : Dominicaanse / duits
Leeftijd : 21-25jaar
Haarkleur / lengte :
Lengte:
Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup
Service : PZC, NMC, FT, zoenen
Extra :
Gisteren was ik heel eventjes in Freude en omdat het op Zondagochtend niet zo druk is qua dames en ook omdat ik niet heel veel tijd had, maakte ik na een kort wandelrondje de keuze voor Jenny.
Jenny ziet er leuk uit, is donkerbruin getint, heel knap gezicht en een mooi figuur. Op de bank ging ik naast haar zitten, we maakten kennis met elkaar, ze deed aan ZK, dus wat mij betreft was alles OK. Als een dame geen ZK doet is het wat mij betreft einde verhaal, want dan heb ik er geen trek meer in.
Ze deed ook FT zei ze en pas op weg naar de kamer had ik het benul om te vragen wat dat dan kostte. Dat was 20 € extra. OK. dus wat mij betreft.
Helaas. Het voorspel was perfect, lekker zoenen, pijpen , maar opeens midden onder het pijpen begon ze opeens, dat ze zich had vergist en dat FT 50€ extra was. Bij zo iets terwijl je bezig bent met de "warming up", wil ik absoluut geen gezeik over geld, dus ik zei dat we 20 hadden afgesproken en dat anders de FT niet door zou gaan.
Ik denk dat ze doorhad dat ik baalde, dus ze ging toch akkoord met 20€.
Ze bracht het geheel niet onverdienstelijk tot het einde, maar toen we later nog losjes omstrengeld lagen, wilde ik haar toch even duidelijk maken, dat bij mij veel kan, maar dat gezeik over geld terwijl we in het voorspel zitten toch echt niet kan. Maar mevrouw was knap eigenwijs: allerlei bullshit argumenten waarom het toch nodig was hierover te beginnen.
Moraal van het verhaal: domme meid, klant komt nooit meer terug, ze heeft niet meer geld gekregen (70€ afgerekend) en dat terwijl ze eigenlijk alles best wel lekker deed.
Wees dus gewaarschuwd en kaart alles goed af, voordat je met haar op de kamer gaat.
Laatst gewijzigd door Willem2; 12 november 2007 om 23:06
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten