Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 4427

Discussie: Babylon, Algemeen

Threaded View

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ik ben dat niet helemaal met je eens. Wel dat er dame gedauerbucht zijn maar dat zie je niet alleen hier of bij GT, ik lees overal wel van kamersessies die het uur overstijgen, veelal door zeer gerespecteerde beren hier. Die "hele tijd zitten"ja komt voor maar ze staan ook wel eens op voor een glaasje te halen, naar de wc te gaan, de benen te strekken. Spreek ze aan en wat blijkt, zolang ze niet op de kamer gesleurd zijn mag je ze aanspreken en gaan ze nog best vaak met je mee ook. In afwachting van die dauersport nog even een half uurtje meepakken, waarom niet? En de meeste pannekoekgesprekken zijn ook niet van grote lengte, meetsal is het gewoon bijkletsen met een bekend en dan weer door naar de volgende.

En je hebt het over "de leukere dames", alsof alle leukere dames continue bezet zijn. Nee hoor, bijna nooit allemaal, maar een paar. En er loopt genoeg rond om eens wat verder te kijken en op ontdekkingsreis te gaan
    ik heb er ook nog nooit last van gehad velle zeggen dat jeanette moeilijk boekbaar is ik spreek haar aan en binnen een 30 minuten zijn we op de kamer

2. Onderstaande 4 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (31 juli 2017),fg22 (31 juli 2017),Goedemorgenallemaal (31 juli 2017),Sjeufke (31 juli 2017)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten