Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 146

Threaded View

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Een ander bezoek aan Babylon, zoals ik op een belofte met Jenny was en kort na aankomst, zag ik dat ze een kamer uitstond en ze kwam naar mij om te zeggen dat ze me kort zou zien om me te zien. Jenny lijkt altijd erg druk en ik denk dat ik het gelukkig had om haar zo snel te vangen. Ik heb de indruk dat ze een ticketing systeem moeten brengen om ervoor te zorgen dat je je schot krijgt, vergelijkbaar met degenen die je soms in de delicatessen ziet, waar je een nummer trekt en naar het scherm kijkt om te zien welk nummer ze dienen. 'Nu bedient nummer 6' en je kijkt naar beneden en weet dat het ticket in je hand nummer 33 is! In ieder geval wacht ik niet voor deze keer en het was naar de kamer die we nog een uitstekend uur gingen met Jenny in goede vorm en echt in de sessie komen. Een geweldige plek van mondelinge beide manieren en leuk kussen (ze lijkt te verbeteren in deze afdeling, omdat het steeds dieper wordt), die vervolgens werd gevolgd door een bonte energetische seks en een fantastische climax! Toen we de kamer verlieten en naar de douche stonden, werden we benaderd door een andere beer die me vroeg of we nu net begonnen of afronden. Tot zijn verrassing vertelde ik hem dat ze al van hem was en daarmee was Jenny op haar volgende dag!

Another visit to Babylon as I was on a promise with Jenny and soon after arrival I spotted her exiting a room and she came to me to say that she would be down to see me in a short while. Jenny always appears to be extremely busy and I think I was fortunate to catch her so quickly. I get the impression they should bring in a ticketing system to ensure that you get your shot, similar to the ones you sometimes see at the delicatessen where you pull a number and look up at the screen to see which number they are serving. ‘Now serving number 6’ and you look down and find out that the ticket in your hand is number 33! Anyway no such wait for me this time and it was off to the room we went for another excellent hour with Jenny in good form and getting really into the session. A great spot of oral both ways and nice kissing (she seems to be improving in this department as it is getting more deeper) which was then followed by a bout of energetic sex and a fantastic climax! As we exited the room and headed for the shower we were approached by another Bear who asked me if we were just starting or finishing. Much to his relief I told him that she was all his and with that Jenny was off on her next date!!

2. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (28 september 2017)

Regels voor berichten