Voor mijn 4e bezoek aan Babylon dit jaar, had ik me voor genomen om met 2 dames te gaan kameren. Christina en Isabella. Beide dames zouden nieuw voor me zijn. Ik had ze al weleens gezien in Babylon en vond ze er beide leuk uitzien. Beide met een leuk koppie, een lekker, beetje romig, lichaam en lekkere kontjes. Daar houd ik wel van. Op de AWL van Babylon zouden ze aanwezig zijn, dus op naar Elsdorf.
Iets na 11:00 kwam ik aan bij de club. Ik bleek zeker niet de enige te zijn, want er stonden al wat auto's geparkeerd op de parkeerplaats. Aanbellen en naar de theke. Ik had een kortingskaart van IJsberenforum, nogmaals hartelijk dank daarvoor, en deze overhandigd. De theke dame was daar kennelijk niet erg blij mee en startte een tirade, die ik niet zal herhalen. Er bleek die dag ook een verjaardag te zijn van een of andere Duitser en daarom was de thekedame niet erg blij met kortingskaarten De kortingskaart werd uiteindelijk wel geaccepteerd, want daar was niets mis mee. Ik klaag wel vaker over de Duitse thekedames die in Babylon werken en ook dit keer werd ik niet erg klantvriendelijk behandeld. Toch eens een keer met Eddy over praten...
Ik vind Babylon een erg mooie en goede club. Goede wellness, het eten is er goed, diverse speciaalbieren zonder meerprijs en natuurlijk de dames. De meesten met erg goede service. Alleen die Duitse oudere dames... Vaak moet je lang wachten aan de bar, als je een drankje wilt bestellen. Ze zijn dan meer met zichzelf bezig dan met klanten. En aan de balie ook niet altijd even klantvriendelijk. Dat het wel kan bewijst Lori. Een leuke Roemeense, die achter de bar vaak werkt. En vandaag was er een andere dame, een beetje een Latijns-Amerikaans uiterlijk. Die deed haar werk ook gewoon goed. En naar mijn idee hoort dat ook zo. Normaal gesproken ben ik dat gewend in Duitsland. Over het algemeen is Duitsland veel klantvriendelijker dan Nederland, maar Babylon maakt daar soms een uitzondering op. Maar goed, niet alles kan perfect zijn, maar ik hoop dat Eddy er wel eens een keer wat aan gaat doen.
Tijdens het afrekenen van de entree , kwam ik Vazkor tegen. Hem begroet, waarbij de thekedame dat niet kon waarderen, maar daar had ik op dat moment dan ook schijt aan. Behandel je mij als klant als oud vuil, behandel ik je niet beter. Vazkor stond op het punt om de club te verlaten. Hij was er de dag ervoor geweest en was blijven slapen in het gebouw naast Babylon en had 's morgens even een ontbijt in babylon.
Snel omkleden en een ontbijtje nuttigen. Spiegelei, roerei, omelet, alles was aanwezig. Een flink ontbijt genuttigd. Valentina en Franceska kwamen me begroeten, toen ik van mijn ontbijt genoot. Met hun daarna nog even gepraat. Leuke meiden, maar ik kwam voor Christina en Isabella. Ik ging na mijn ontbijt de club verkennen om te kijken of ik ze zag. Helaas zag ik ze niet en later kwam ik erachter dat ze er überhaupt niet waren... Ik moest m'n plannen gaan wijzigen.
Iemand die wel aanwezig was, was Vendezz. Al lang niet van en over hem gehoord, maar hij blijkt dus nog steeds te vinden te zijn in de clubs. Met hem die dag regelmatig even bijgepraat. Later op de dag ook kennis gemaakt met Waterrat. Weleens van hem gehoord en recensies van 'm gelezen, maar nu dus in levende lijfe ontmoet. Leuke gast overigens.
Het was die dag erg mooi en warm weer en veel gasten en dames lagen buiten in de zon. Opvallend veel dames die ook gebruik maakten van het zwembad en ik zag zelfs Klara zwemmen. Ik weet dat veel van die dames uit het oosten niet kunnen zwemmen, maar zij klaarblijkelijk wel. Er hing verder een gemoedelijk sfeertje rond om het zwembad. Gasten en dames die het wel naar hun zin hadden. Zo zie ik het graag in een club.
Maar het werd nu wel tijd voor een kamertje. Aan de bar zat ik met Vendezz te kletsen over koetjes en kalfjes en ondertussen was ik de dames aan het observeren. Ik twijfelde tussen Melissa en Georgiana. Beide zeer verschillend en in de laatste seconde toch gekozen voor Melissa
Melissa
Over Melissa had ik al goede verhalen gehoord en gelezen. Misschien dat dat wel de doorslag gaf dat ik voor haar koos. Ik had een kort gesprekje met haar aan de bar. Eigenlijk iets te kort, want had wel iets langer met haar willen kletsen.
Op de kamer maakte ze haar reputatie waar. Ze kan heerlijk tongzoenen, wat ik ook lekker lang met haar gedaan heb. Haar borsten hangen een beetje, wat mij totaal niet stoorde. Ik vond ze zelfs wel mooi en ze voelen erg lekker aan. Ik heb liever dit soort borsten, dan borsten zoals haar vriendin Anja heeft.
Haar ook nog even verwend, waar ze zo te zien wel van genoot. Neuken heb ik niet gedaan met Melissa, want haar blowjob voelde zo lekker, dat ik haar tot het einde heb door laten gaan.
Melissa is een leuke meid met goede service. Daarnaast is ze de tiende dame die ik ooit in Babylon heb gehad. Babylon is overigens tot nu toe de enige saunaclub, waar ik met meer dan 10 verschillende dames heb gekameerd.
Na de kamer met Melissa een rondje sauna, jacuzzi, zwembad, zon en douche gedaan. Het weer was perfect. Ik was alleen mijn sleutel vergeten, wat opgemerkt werd door Rebecca. Ik bedankte haar snel en ging terug naar de douches. Uiteraard hing de sleutel er nog. Daarna een paar Leffe Blond gedronken en wat van de BBQ gegeten. Wat is het leven in Babylon toch mooi
Valentina
's Avonds tegen een uur of 6 liep ik Valentina tegen het lijf bij de gokkasten. Ze had een blikje Redbull bij zich, maar wilde niet meer en vroeg of ik de rest wilde. Ik nam het blikje in ontvangst en begon een gesprekje met haar. Eigenlijk had ik helemaal geen plannen om vandaag weer een kamertje met haar te gaan doen, maar ze wist me wel goed op te geilen met haar grote puppy ogen, haar tongzoenen en haar heerlijk wulpse kontje. Nadat ik het blikje Redbull op had, zijn we alsnog naar een kamer vertrokken.
Op de kamer weer een leuke sessie met haar gehad. Lekker tongzoenen en weer zo'n geile blowjob van haar, waarbij ze me met die puppy ogen aan blijft kijken. Tijdens het pijpen vroeg ze aan me af ik haar vandaag anaal wilde nemen, maar daar had ik niet zo'n zin in op dat moment. Misschien dat ik dat een andere keer probeer. Dit keer gewoon in missio afgemaakt, zodat ik haar lekker kon blijven zoenen.
Jammer was wel dat ze me na de tijd om “Trinkgeld” en “Chocoladegeld” vroeg. Ik zei haar dat ik de volgende keer wel Chocolade mee zal brengen
Weer na de kamergang een sauna genomen en daarna uitbubbelen in de jacuzzi. Daar kwam ik aan de praat met 2 Zweden en een Duitser die ik wel vaker in Babylon heb gezien en ook weleens mee heb gesproken. De 2 Zweden waren naar een of andere beurs geweest in Frankfurt en omdat hun boot vanuit Travemunde naar Malmo pas de volgende dag 's morgens vroeg was, hadden ze besloten om Babylon te bezoeken. Het bleek overigens dat ze daardoor zelfs in overtreding waren volgens de Zweedse wet, want het gaan naar een prostituee is daar verboden, maar het ook verboden voor Zweden om in het buitenland naar een prostituee te gaan. Verder vertelden ze dat het zich aanbieden als prostituee niet strafbaar is. In Frankrijk, Ierland, Noorwegen en IJsland schijnt dat ook het geval te zijn... Dus het verkopen en aanbieden van prostitutie is legaal, maar het gebruik daarvan maken is illegaal. Erg krom. Dat is net zo krom als dat het exploiteren en dealen van drugs zoals Cocaïne en Heroïne legaal zou zijn, maar het gebruik er van strafbaar... Raar land dat Zweden (en Frankrijk, Ierland, Noorwegen en IJsland). Een land waar ik niet snel zal komen met al die feministen. Boycotten zou ik zeggen. Geen Volvo's meer rijden, Ikea mijden, etc. Zelfde geldt voor Renault, Peugeot, Citroën, Total, Michelin, Ryan Air, Noorse Zalm en wat er ook maar uit IJsland mag komen.
Ik heb erg lang in de jacuzzi met de heren gesproken en de tijd helemaal vergeten. Toen ik de bar binnen kwam, was de Champions League finale reeds een kwartier begonnen. Gelukkig was er nog een plaatsje vrij op de voorste rij naast Tanja, die blijkbaar ook van voetbal houdt :D
Een aantal dames, aangevoerd door met name Klara konden het niet waarderen dat veel gasten voetbal gingen kijken en uit protest gingen ze met hun blote kontjes voor de TV staan dansen. Ik vond het wel vermakelijk, maar een paar gasten konen dit niet echt waarderen. Ja, dan moet je maar geen voetbal kijken in een saunaclub en lekker thuis blijven. Dit kun je verwachten van de dames. Eén van de gasten was zelfs zo pissig dat ie Klara een pets op haar achterwerk gaf, wat zeker niet door haar werd gewaardeerd. Een andere gast haalde zelfs den Ed erbij. Toen die kwam, vloog spontaan de helft van de dames weg. Klara en een paar andere dames durfden ze confrontatie wel aan met den Ed, die overigens gelukkig niet boos werd en op speelse wijze de dames weg kreeg bij de TV. Respect aan Klara!!! Het was een leuke voorstelling door haar en al die jankers, ga lekker uithuilen bij je moeder of je vrouw.
Rebecca
In de rust greep ik snel mijn kans om nog een Leffe Blond te scoren en daarna van de tweede helft genieten. Tijdens de tweede helft kwam Rebecca me vergezellen en ze bleef tot aan het einde bij me. Ze gaf me ook steeds tongzoenen en hoopte dat ik toch met haar een kamertje zou doen. Ik had helemaal geen plannen om met haar naar een kamer te gaan. Ze ziet er best leuk uit, muv van haar borsten. Ze blijkt overigens al 3 kinderen te hebben en dat verklaard hoogst waarschijnlijk waarom...
Na de wedstrijd wilde ze nog steeds bij me blijven, maar ik wilde naar de sauna, in de hoop zo van haar af te komen. Ze zei dat ze me wel wilde vergezellen en ja, ik kan het haar niet verbieden. Aan de andere kant vond ik het wel leuk dat ze met me mee wilde in de sauna. In Babylon zie ik zelden tot nooit dames in de sauna. Ja, in het verleden een paar keer Jeanette, maar dan houdt het ook wel op.
Rebecca ging dus ook mee in de sauna, maar na een paar minuten werd het haar toch te warm. Voordat ze eruit ging, gaf ze me nog wel een innige tongzoen. Daarna bleef ze buiten de sauna op me wachten. Af en toe kwam ze even binnen om me weer een heerlijke tongzoen te geven en ze bracht me zelfs nog een beker water. Dit ging zo een klein kwartiertje door en ik begon inmiddels wel zin te krijgen. Ik had wel een goed gevoel bij haar, ondanks haar borsten die me niet zo bevielen. Met de rest was weinig mis mee overigens
Na de sauna even douchen en ik vertelde haar dat ik eerst even buiten wilde zitten om goed af te koelen van de sauna. Dat was goed en we gingen op een bankje zitten waar meerdere dames, waaronder Roberta aan het roken waren. Rebecca kwam dichtbij me zitten en begon me steeds te tongzoenen. Ook een leuk gesprekje met haar gehad. Na een minuut of 10 haar aangegeven om naar een kamer te gaan. Bijna alle kamers waren bezet en alleen 2 kamers in de Kino waren nog beschikbaar. Anja die op dat moment ook een klant aan de haak had geslagen, nam de kamer naast ons. Op die kamer ging het er vrij luidruchtig aan toe :D
De sessie met Rebecca was een erg goede sessie. Het tongzoenen was op de kamer net zo goed als in de sauna en tijdens de wedstrijd. Ze gaf me een erg goede blowjob en heb haar ook nog even verwend. Uiteindelijk in ook bij haar in missio afgemaakt en lekker blijven tongzoenen. Na de daad nog eventje met elkaar gesproken. Alles ging lekker relaxt bij haar. Eigenlijk is het best wel een aanrader. De service is erg goed en ze ziet er leuk uit. Over haar borsten moet je even heen stappen, maar dan krijg je een erg goede sessie er voor terug.
Weer een geslaagde dag in Babylon, goed weer, 3 goede sessie (1 dame met silis en 2 met “hangtieten”), goed eten en drinken (vooral de Leffe Blond ging er goed in vandaag ;p ), erg goede wellness en 's avonds een leuke voetbalpartij. Alleen sommige Duitse thekedames die er “werken”... Lui en soms zelfs onbeschoft... De volgende keer ga ik er zeker wat van zeggen en haal ik den Ed erbij. Als klant hoef ik dat niet te pikken, toch? Nog nooit meegemaakt in welke andere saunaclub dan ook. Gelukkig dat de rest in Babylon erg goed is.
Voor de statistieken, Babylon is de eerste saunaclub waar ik met meer dan 10 verschillende dames heb gekamerd. 11 om precies te zijn tijdens 17 clubbezoeken.