Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23

Discussie: Iris (Dominicaanse)

Threaded View

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard Iris (Dominicaanse)

Iris (SixSens) - Zoenkanon
    Bij deze recensie

DVP-Cataloog: #zoenkanon #latinafurie behorend in de categorie van de #kleefteef wie weet

Paspoortje

Iris (Dominicaanse)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Aftrekken
    Extra info:

Bijzonderheden en karakterschets

Dit is de vriendin van de Cindy en een andere dame die in de kino zat. Een vrolijke meid met het vuur en enthousiasme dat de latina's hier eigen zijn. Op dat punt is haar enthousiasme voor mij zelfs voorbij de mijne voor haar. Of om het anders te formuleren: de klik was bij haar groter dan bij mij. Ze is wat zwaarder gebouwd dan de dames waar ik gewoonlijk mee ga. Deze dame is er eentje die niet kan stoppen met zoenen. Met haar vrij je gewoon als met een vriendin. Wie daar absoluut een punt van maakt dat de dames goed moeten kunnen zoenen: dit is er een voor jullie. TZ en zoenen doet ze veel (naar mijn zin iets te veel). Een lieve vriendelijke meid die wat te claimend kan zijn in de toekomst naar ik vrees. Dat zou niet nieuw zijn, hier.

Presales

Deze gebeurde in de kino waar ze met b]Cindy en een andere dame zat. Cindy was al met een klant bezig te presalen en instrueerde haar van daar af over deze rare vogel. Ik had mijn massagetoestel bij en dat werd met laaiend enthousiasme ontvangen door de latina-delegatie. Het werd van dame tot dame overhandigd om het eens uit te testen. De dame waarvan ik de naam niet meer weet was er het meest mee aan de slag terwijl ik kennis maakte met Iris die ik uitlegde wat ik graag had, echter Cindy deed er het meeste haar deel in. We bleven nog lang liggen, toch naar mijn doen qua presaletijd. Ik masseerde haar en ze kuste me al op de bek. Ik werd erg geil en liet haar maar de sleutel halen. Wie weet wat het wordt.

Kamer

16, na lange tijd weer een kamer in de laagste verdieping van SixSens. Ik was bang dat de luide muziek me zou storen, gelukkig viel dat nog mee.

Kamersessie

Er was veel fysiek contact, deze dame wou me zowaar verslinden en was overal, rond me op me en kustte me passioneel, beet me praktisch als ze kon. TZ was bijna voortdurend en continu en diep. Eerlijk gezegd was me dat een iets te verheersend element tijdens de ervaring terwijl ik vooral graag gedomineerd en verleid werd op een andere manier. Dat deed ze ook wel maar niet zo goed omdat ze dat domineren en zelfs maar het acteren zoals Pamela dat doet duidelijk niet in zich heeft. Dit is een GFE-dame, dat wel. Er was meer als voldoende intimiteit geweest en alles gebeurde ongedwongen. Geen haastwerk, geen vlug vlug, de service was respectvol verlopen.

Seks hebben verliep moeizamer, onhandig en het condoom moest ook omgewisseld en ik vreesde al voor een rampsessie. Bij een derde poging om goed in elkaar afgestemd en op elkaar ingespeeld te zijn (of hoe moet ik dat zeggen), werd het neuken ineens beter. Ik moest haar wel veel sturen betreffende mijn favoriete fantasie (dat is dus niet TZ waar ze al snel op terug schakelde). Je kan gerust stellen dat ik het net graag heb als de dames wat bitchy zijn. Niet Iris. Iris is het vurige vriendinnetje dat je helemaal omgeeft met haar zwoele passie. Op zich niet slecht, ik genoot er ook wel van. Uiteindelijk voelde ik dat ik wel kon klaarkomen en het orgasme kwam er gelukkig aan, het vierde van de dag. Ik bleef nog lekker lang hangen in het heerlijk gevoel klaar te komen. Zij bleef nog heerlijk door neuken terwijl ik al klaar was. Ik kon dus een tweede keer neukend een orgasme hebben als ik dat kon. Na het neuken werd er verder gezoend en nog een beetje gepraat.

Afhandeling en betaling

De tijd werd goed vol gemaakt en we ruimden af. Aan de lockers gaf ik haar 50€ en met een TZ namen we afscheid. Ze hoopte dat ik de volgende dag weer zou staan. Ik had echter afspraak in Heaven7.

Aftersales

Geen want ik was dan meer bezig met wellness, een laatste bier en ging naar het hotel.

Fazit en Score

Ze is niet meteen mijn type dame, wat te opdringerig in zekere zin, wel een top tongzoenster voor wie dat een prioriteit vind. GFE is mogelijk, vooral als je goed Spaans kan spreken. Ze is erg intiem in contact en aangenaam en vurig gezelschap, met haar ben je echt aan het vrijen. Voor wat betreft dominantiespelletjes en dergelijke is het allemaal wat minder, ze is speels op een andere manier. Niettemin was het een kamergang waar ik met tevredenheid op kan terugkijken al hoeft een herhaling niet meteen.

Score: 8,0 / 10

2. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (11 juli 2018),biged (12 juli 2018),duif1 (15 juli 2018),Mr Bluenose (12 juli 2018),Patjax (11 juli 2018),pret (11 juli 2018),Schietgraagft (23 juli 2018),Sjeufke (12 juli 2018),sofaking (11 juli 2018)

Regels voor berichten