Enkele weken geleden eens met collegawandelaars Wico en Rplover afgesproken voor een buffetje bij de Continental en daarna een wandelingetje door Skw. Na het nuttigen van wat etenswaren en uiteraard ook een paar drankjes erbij richting Skw gewandeld voor de gebruikelijke verkenningsrondjes. We waren nog maar net in de Schippersstraat toen Tanja ons riep op haar eerste werkdag haar verlof.
Tanja was in een gekke en wilde bui, en stelde een trio voor met Rplover en Sub. Deze twee heren ijn ook de beroersten niet en gingen dus op het voorstel van deze knappe verschijning in. Wij met tweëen naar binnen. Na de gebruikelijke zakelijke stappen geregeld te hebben namen we alle drie plaats op bed en voelde Tanja vier handen over haar lichaam gaan, maar zij moest haar aandacht verdelen, en wij moesten het het veelal met slechts 1 hand van Tanja stellen.
Na een tijdje begon Tanja te pijpen en ik was de eerste die haar mondje mocht voelen, ondertussen zat ze met 1 hand aan mijn tepels te friemelen, en met de andere hield ze Rplover op oorlogssterkte. Na verloop van tijd de rollen omgedraaid. Toen we weer wat verder gevorderd waren, ging Rplover met zijn rug tegen het hoofdeind van het bed zitten, Tanja kroop er voor om hem nog wat verder te verwennen met haar mondje, en ik kroop daar weer achter om Tanja op zijn hondjes te penetreren. Toen ik heb ik zo het jasje volgeschoten terwijl ik met mijn duim ook haar kontgaatje ook nog wat bewerkte.
Na nog wat uitgerust, en nagenoten te hebben werd mij verzocht te vertrekken, want Rplover wilde ook nog even in zijn eentje wat verder van Tanja genieten.
Het is nu aan Rplover om deel twee van deze recensie te schrijven. Wie weet volgt er ook nog een deel drie.