Ik had me net geïnstalleerd in het achtergestelde van de bar en daar kwam de mysterieuze dame met de stralende glimlach die ik al enkele keren eerder op de dag tegen het lijf was aangelopen. Ze zette zich een rij voor mij naast een andere dame en draaide zich meteen om. Ze gebaarde of ik interesse had. Ik liep er heen en ze vroeg of ik een trio wilde met de dame naast haar. Nu werkt zoiets meestal averechts bij mij maar ze had een bepaalde aantrekkingskracht waardoor ik bereid was dit over het hoofd te zien. Ik maakte haar duidelijk dat ik zojuist had gegeten en tot 19.30 uur out of order was. Ik nam weer plaats en ze bleef schalkse blikken mijn kant uitwerpen. Na een tijdje kwam ze bij me zitten en stelde zich voor als Tanja. Een gesprekje kwam niet echt van de grond. Normaal gesproken reden twee om een dame aan mij voorbij te laten gaan. Toen ze even bij haar vriendinnetje ging zitten ben ik een rondje gaan lopen.*
Ik was op het terras mijn longen een opkikkertje aan het geven. Tanja kwam aangelopen en toen ze me zag wees ze naar haar horloge. Ze werd aangesproken door een beer en ik bracht mijn sigaretten weg en liep naar het achterste zitgedeelte van de bar. Monika zat op haar plekje bij de bar en keek geregeld mijn kant uit zonder actie te ondernemen. Inmiddels was Tanja ook weer in het achterste gedeelte en wederom wees ze op haar horloge. Ik liep haar richting uit en verwachtte dat ze meteen haar tasje zou pakken maar ze nam plaats op een bankje en nodigde mij uit bij haar te zitten. Ditmaal volgde er wel een echt gesprekje en na een kwartiertje vond ze dat het tijd was voor sex. Ze ging kijken of er een kamer vrij was en als dit niet het geval was vond ze dat we ter plekke op het bankje van bil moesten gaan.*
Er was een kamer vrij en eerst rustig al strelend elkaars lichaam verkend waarbij haar tongzoenen leken alsof ik met een ratelslang bezig was. Er werd wat gedold en gestoeid en ze nam het heft in handen door al kussend naar beneden te gaan. Langzaam liet ze the little dude in haar mondje verdwijnen en er volgde een zeer gevarieerde pijpbeurt. Ook schuwde ze het niet om te proberen hem helemaal te verslinden. Af en toe gaf ze me een rustmomentje en kwam een tongzoentje stelen. Deze werden naarmate de sessie duurde steeds beter en intenser om dan weer naar beneden af te zakken. Ze bleef goed afwisselen en ik moest haar dan ook enkele malen afremmen. Haar glimlach werd steeds ondeugender en haar ogen steeds zaadvragender. Ik wilde haar nog eigenlijk neuken maar zij had duidelijk een andere mening en uiteindelijk volgde er de derde moneyshot of the day. De resterende tijd speelde ze het lieve vriendinnetje en na anderhalf uur verlieten we de kamer.
Onderstaande 6 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage: